[img=http://img514.imageshack.us/img514/8708 ... ysv1r1.jpg]
Lekker compact
Geen bevestiging om zadelpen (geen kapotte broek meer, geen beschadigde zadelpen)
Simpel te bevestigen/verwijderen over zadelbrug middels flexibele flappen
Aparte vakjes voor bandenlichters, plaksetje, geld/sleutel/minitool)
Waterdichte rits
Klein zadeltasje voor twee binnenbanden
Heb een Specialized survival kit op de kop getikt:
Dat is dus een Mini Wedgie zoals ook in dit topic voorgesteld. Lijkt me kwalitatief een mooi tasje en ruimte zat. Ruimte te veel zelfs :p Met twee binnenbandjes blijft er nog ruimte over waar ik niet direct iets mee kan. Daarom eens geprobeerd of er nog meer in kan, door ipv standaard Conti Race ~100g binnenbandjes twee Michelin Aircomp Lights te nemen (~75g, zijn opgerold een stuk kleiner). Dan gaat erin:
-twee binnenbanden
-bandenlichters
-tacx kettingpons (!)
-specialized multitool (zie foto)
-specialized binnenband patches (zie foto)
-park tool buitenband plakkers
-snelschakel
Voor lange tochten en fietstrips dus wel een praktische oplossing, maar de modepolitie moet dan toch nog een oogje dichtknijpen.
Dat is dus een Mini Wedgie zoals ook in dit topic voorgesteld. Lijkt me kwalitatief een mooi tasje en ruimte zat. Ruimte te veel zelfs :p Met twee binnenbandjes blijft er nog ruimte over waar ik niet direct iets mee kan. Daarom eens geprobeerd of er nog meer in kan, door ipv standaard Conti Race ~100g binnenbandjes twee Michelin Aircomp Lights te nemen (~75g, zijn opgerold een stuk kleiner). Dan gaat erin:
-twee binnenbanden
-bandenlichters
-tacx kettingpons (!)
-specialized multitool (zie foto)
-specialized binnenband patches (zie foto)
-park tool buitenband plakkers
-snelschakel
Voor lange tochten en fietstrips dus wel een praktische oplossing, maar de modepolitie moet dan toch nog een oogje dichtknijpen.