mantel tweewielers
Goed boek kopen, zoals "Zinn and the art of road bike maintenance". Af en toe kransjes verwisselen, ketting wisselen, speling uit balhoofd (en naven) halen. Niet moeilijk. Wel even een goed boek lezen voro je het doet.
Diogenes
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
markus schreef:ok, het leek mij ook een leuke prijs en het zag er allemaal erg goed uit. Ik vraag me alleen af of ik er verder nog veel aan zal moeten doen mbt afstellen, onderhoud etc. hebben jullie hier ervaring mee??
ik zou zeggen: koop die fiets (oude dura ace is nog goedkoper met vervangingsonderdelen ook), stap erop en ga met reto of een "wild" clubje een mooi stuk rijden. hier zitten de mensen die je live en uitgebreid van (on)gevraagd advies kunnen voorzien. is nog gezellig ook.
als je weinig ervaring hebt, zou ik die fiets bij roelofs/goosens kopen, service kost nu eenmaal wat, maar dan rij je wel het eerste halfjaar zorgeloos rond. en na die tijd kun je het zelf
De prijzen van de racefietsen lijken scherp maar zijn dat niet!!
Ze gaan uit van de adviesprijs maar de fiets die ze aanbieden heeft ander specificaties. Ga gewoon naar een speciaalzaak/dealer, prijzen zijn hetzelfde en de service is velle malen beter. Ook kun je dan kiezen uit alle kleuren, onderdelen en hij wordt op maat afgesteld!
Ze gaan uit van de adviesprijs maar de fiets die ze aanbieden heeft ander specificaties. Ga gewoon naar een speciaalzaak/dealer, prijzen zijn hetzelfde en de service is velle malen beter. Ook kun je dan kiezen uit alle kleuren, onderdelen en hij wordt op maat afgesteld!
Nou ik heb er geen fiets gekocht maar ben wel degelijk te spreken over de service daar dus het is een beetje kort door de bocht om te melden dat dat niet goed zou zijn omdat ze volgens jou fietsen met een afwijkende afmontage aanbieden.
Ik ben er zeer goed geholpen met een paar schoenen en ze hebben me eens vergaand geholpen met een paar stickers voor mijn naven (zonder dat ik ze daar had gekocht.). De prijzen voor onderdelen zijn er verder ook gewoon zeer scherp vind ik.
Ik ben er zeer goed geholpen met een paar schoenen en ze hebben me eens vergaand geholpen met een paar stickers voor mijn naven (zonder dat ik ze daar had gekocht.). De prijzen voor onderdelen zijn er verder ook gewoon zeer scherp vind ik.