Bauke Mollema
Is het proberen waard, hij krijgt een beetje druk, kijken hoe hij daar onder presteerd. Volgens mij gaat de rabo ploeg toch voor dagsuccessen in de Giro en krijgt Bauke een vrije rol en mocht hij hoog geklasseerd staan zal hij wel alle hulp krijgen van de ploeg.
-
- Forum-lid
Nah, tot nu toe doet Baukie het niet verkeerd lijkt me. Rijdt niet opvallend, maar momenteel 12e, in zijn eerste grote ronde.
Gezien zijn leeftijd prima, vind ik.
Gezien zijn leeftijd prima, vind ik.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- robbebopper
- Forum-lid HC
En wat ook heel belangrijk is voor een rondrenner, hij heeft geen "slechte dag" gehad.
Overigens ook erg knap wat Kruiswijk laat zien. Hij lijkt iedere dag beter te worden.
Overigens ook erg knap wat Kruiswijk laat zien. Hij lijkt iedere dag beter te worden.
Robbebopper schreef:En wat ook heel belangrijk is voor een rondrenner, hij heeft geen "slechte dag" gehad.
Hij heeft aangegeven dat hij de zondag voor de rustdag heel slecht was, dat hij op was en dat hij er niet meer bij was geweest als er die maandag ook gekoerst had moeten worden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- robbebopper
- Forum-lid HC
Klopt, maar ondanks die "slechte dag" geen slecht resultaat. Ik denk dat iedereen zich wel een dag of meer slecht gevoeld zal hebben in deze ronde. Alleen al het slechte weer van de eerste twee weken zal er bij iedereen flink hebben ingehakt.
Bauke heeft redelijk in het begin de slag gemist door in het wiel van Vino en Evans te blijven in de grote ontsnapping. Jammer. Was hij daar bij geweest dan had hij beste jongere kunnen zijn. Qua klimmen heeft hij het heel goed gedaan, helemaal tegen die al die Italianen die wel weten waar ze de mosterd moeten halen.
jappiex schreef:Bauke heeft redelijk in het begin de slag gemist door in het wiel van Vino en Evans te blijven in de grote ontsnapping. Jammer. Was hij daar bij geweest dan had hij beste jongere kunnen zijn. Qua klimmen heeft hij het heel goed gedaan, helemaal tegen die al die Italianen die wel weten waar ze de mosterd moeten halen.
Nou, de slag gemist? Hij was de man voor het klassement bij Rabo en bleef bij de andere klassementsrenners. Deze Giro uitgezonderd is dat gewoon normaal koersverstand.
Zulke ontsnapping gebeuren gewoon opeens en dan is geluk heel belangrijk. Je moet een beetje in de buurt zitten en voldoende goede benen hebben.jappiex schreef:Eens, maar hij liet wel zijn concurrenten voor het jongerenklassement gaan. Scheen wel onduidelijk te zijn wie er mee waren. Maar goed, ik heb wel van hem genoten.
Als je de hele tijd mee probeert te zitten in ontsnappingen dan rijdt je geen goed klassement, omdat dat gewoon teveel energie kost.