Ik ben ondertussen al eens lek gereden.
Had geen probleem met het afhalen van men GP 4000
Had wel bandenlifters
Denk dat het wel gemakkelijker gaat als ze er al paar honderd kilometers opliggen
Mavic Cosmic carbone met GP 4000s
Die van mij zijn inmiddels terug naar de importeur, had een binnenband + buitenband (de Conti GP4000) meegestuurd zodat ze het zelf eens mochten proberen. Ook met dunner velglint ging het niet. Dit is geconstateerd door de importeur + verantwoordelijke van Mavic. Er schijnt zelfs nog iemand van Mavic uit Frankrijk te zijn langsgeweest. Als het goed is krijg ik deze week een nieuwe set...
Antares schreef:Ik heb ook cosmic carbone 2009 velgen
Het ging idd moeilijk om Conti GP4000 erond te leggen.
Dit is iets wat ik steeds meer bij banden hoor, denk dat het eerder aan de bandenproducenten ligt die er steeds maar op focussen om de band zo licht mogelijk te maken.
Waren het eerst in overvloed de frames die licht moeten zijn, nu zie je bij de banden dat veel het er over hebben dat ze niks mogen wegen.
Ander velglint kan ook wonderen doen.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Vandaag mn nieuwe velgen aan de test onderworpen...
Met pijn en moeite de gp4000 (die al een tijdje op andere velgen hebben gelegen) erop gekregen..wat is de velg van de cosmic carbon krap zeg...maar hopen dat de 8 bar genoeg is om ze op te rekken, en dat ik komende 2 maanden niet lek rijd....
Iemand nog tips welke banden er makkelijker omheen te krijgen zijn?
Met pijn en moeite de gp4000 (die al een tijdje op andere velgen hebben gelegen) erop gekregen..wat is de velg van de cosmic carbon krap zeg...maar hopen dat de 8 bar genoeg is om ze op te rekken, en dat ik komende 2 maanden niet lek rijd....
Iemand nog tips welke banden er makkelijker omheen te krijgen zijn?