Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

racefietsers verzieken groene hart

fatmodul
Forum-lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 02 jan 2009 16:58

fatmodul 22 mar 2011 11:06

[quote="superrose"]knip[/quote]
Fijn stukje, herken me er erg in.

remmiedepemmie
Forum-lid
Berichten: 815
Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40

remmiedepemmie 22 mar 2011 11:08

[quote="Timo 2.0"][quote="KXlight"]Hoe de NL-er (ehhh telegraaflezer) over racefietsers denkt, is echt schrikbarend.[/quote]
...en over Marokkanen, en over moslims in het algemeen, en over vluchtelingen, en over werklozen, en over arbeidsongeschikten, en over kunstenaars, en over "links", en over bankiers, en over...vul maar in.[/quote]

Arme gevluchtte licht gehandicapte werkloze islamitische Marokkaan, creatief met kurk, die wil gaan fietsen... :(

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 22 mar 2011 11:17

We moesten ons eens minder druk gaan maken om elkaar , dat zou het land een stuk leefbaarder maken.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 24 mar 2011 14:08

Het belangrijkste is denk ik dat we mensen aanspreken op hun gedrag, niet hele groepen in zijn geheel. Ik rij vrijwel altijd alleen of met een iemand erbij. Ik en de meeste wielerliefhebbers staan net zover van die groepsrijders af als de wandelaars die ze passeren.

Vorig jaar heb ik Veenendaal Veenendaal gereden, mijn enige groepstocht. En ik was wel blij dat ik bij diverse kruispunten hele peletons tot stoppen kon dwingen door gewoon te stoppen voor rood. Uiteindelijk is het niet altijd zo moeilijk.

Plaats reactie