zipp 404 gescheurd
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
@ TS.
Wil je even een aantal foto's posten/mailen van het wiel de naven en de velg? En wie is je FM?
Je fm is verplicht om je te helpen en kan allicht de moeite nemen om de wielen naar conimex te sturen ter beoordeling. Als de wielen in de Benelux gekocht zijn heb je sowieso recht op crash replacement warranty. Dan wordt je wiel voor een schappelijk bedrag omgespaakt (door een hele goede wielbouwer in België) met een 2009 velg (evt ander type tegen meerprijs)
En ben je misschien in een paralelle kier gereden tussen de betonplaten? Dat houd namelijk geen enkel wiel.
@ all De versies met dimples (dus vanaf 2007) vertonen veel minder problemen, elk jaar worden de velgen beter, hoewel dit niet altijd van buitenaf zichtbaar is, of bekendheid aan gegeven wordt.
Wil je even een aantal foto's posten/mailen van het wiel de naven en de velg? En wie is je FM?
Je fm is verplicht om je te helpen en kan allicht de moeite nemen om de wielen naar conimex te sturen ter beoordeling. Als de wielen in de Benelux gekocht zijn heb je sowieso recht op crash replacement warranty. Dan wordt je wiel voor een schappelijk bedrag omgespaakt (door een hele goede wielbouwer in België) met een 2009 velg (evt ander type tegen meerprijs)
En ben je misschien in een paralelle kier gereden tussen de betonplaten? Dat houd namelijk geen enkel wiel.
@ all De versies met dimples (dus vanaf 2007) vertonen veel minder problemen, elk jaar worden de velgen beter, hoewel dit niet altijd van buitenaf zichtbaar is, of bekendheid aan gegeven wordt.
pas op! paaltje!
Ik zou er niet te hard op hopen dat het garantie is. Mijn collega heeft vorig seizoen zijn zipp 404 velg kapot gereden tijdens zijn eerste rit. Het scheurde tss de alu rand en de carbon gewoon open.
De velg werd opgestuurd naar Amerika via de FM en de uitspraak; geen garantie!
er zou geremd zijn op de carbon velg... Het grappige aan de zaak is dat wij allebei bij een FM werken en dus wel weten hoe we iets moeten monteren. Maar swat, dat overtuigde de vertegenwoordiger niet. Dat feepje moet dus niet meer in de winkel komen lullen over zipp hier en zipp daar! Het is z'n geld niet waard...
ivm de crash replacement warranty; 10% korting op de nieuwe velg!
naar mijn mening kan je beter doorsparen voor een mooi setje Bora's
De velg werd opgestuurd naar Amerika via de FM en de uitspraak; geen garantie!
er zou geremd zijn op de carbon velg... Het grappige aan de zaak is dat wij allebei bij een FM werken en dus wel weten hoe we iets moeten monteren. Maar swat, dat overtuigde de vertegenwoordiger niet. Dat feepje moet dus niet meer in de winkel komen lullen over zipp hier en zipp daar! Het is z'n geld niet waard...
ivm de crash replacement warranty; 10% korting op de nieuwe velg!
naar mijn mening kan je beter doorsparen voor een mooi setje Bora's
zoals XLR8R al zei: heb je foto's?
gaat het om de tube versie, of clinchers?
gaat het om de tube versie, of clinchers?
-
- Forum-lid
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 18 aug 2008 21:10
als je rechtbijstand hebt moet je het gewoon even aan die persoon vragen en vraag ook gelijk een voorbeeld-brief voor een aansprakelijkheidsstelling als je daar mee bij je fietsenmaker komt zit de schrik dr denk ik al goed in en zal hij begrijpen dat je echt serieus bent. en dan zal hij wel overstag gaan
het gaat over de tube versie ik zal zondag even een paar foto's nemen.
Ben vandaag dan maar een nieuw setje maar gaan halen. mavic reflex velgje met dtswiss 240s naven en dt aerolite spaken en pro locks en alu nippels. 32 spaken
Hier zalk zeker geen zever mee hebben . gewicht kwam op 1450 gram dacht ik.
Ben vandaag dan maar een nieuw setje maar gaan halen. mavic reflex velgje met dtswiss 240s naven en dt aerolite spaken en pro locks en alu nippels. 32 spaken
Hier zalk zeker geen zever mee hebben . gewicht kwam op 1450 gram dacht ik.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Al nieuws van zipp?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Heb al aardig wat gescheurde Zipps gezien (bijna alllemaal met uitgescheurde spaaknippels. Dit lijkt meer op een zijdelingse impact op de velg en ik vraag me af of dit onder garantie gaat vallen. Zipp is vrij coulant dus wie weet komt het alsnog goed (ik ben van mening dat goede wielen ook wat meer kracht moeten kunnen doorstaan)