2009: het jaar van de lelelijke truitjes?
De meeste sponsorshirts zijn inderdaad te lelijk om aan te trekken (laat staan er voor te betalen). Maar voor deze twee maak ik een uitzondering:
En beide goed voor een procentje of 40 alcohol :p
n.b. en natuurlijk het shirtje van de avatar van Rufio: die heb ik eens van een maat voor m'n verjaardag gekregen. Altijd opbeurend als je weer die Alpe d'Huez oprijdt: "We are the robots..."
En beide goed voor een procentje of 40 alcohol :p
n.b. en natuurlijk het shirtje van de avatar van Rufio: die heb ik eens van een maat voor m'n verjaardag gekregen. Altijd opbeurend als je weer die Alpe d'Huez oprijdt: "We are the robots..."
-
- Forum-lid
Het allermooiste wielerpak vind ik het zebragestreepte tenue van 'mooie mario'!
Weet iemand waar je die kan kopen?
Weet iemand waar je die kan kopen?
Het is altijd feest op de Laen
Doe mij deze maar!
(Sorry, beetje off topic...)
EDIT: typo
(Sorry, beetje off topic...)
EDIT: typo
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Nespresso schreef:[ook off-topic] 't is maar goed dat zijn bovenarm voor zijn kruis zit...
Kweenie hoor, maar daar waar jij op doelt zitten geen spieren hoor..!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Doe mij maar dat Whisky shirt! Met een lekker flesje erbij graag...
Ben altijd wel gecharmeerd van zeg maar geuzenshirts: de bolletjestrui van Rasmussen, na de laatste tour Saunier Duval, en natuurlijk Astana.
Heb ook jaren in een Davitamon-pak gereden: Profs die gepsonsord werden door vitaminepilletjes. Altijd mensen die dan gaan zitten zeuren: alsof die profs zo hard gaan rijden van die pilletjes. Dat Vind ik dan wel weer humor.
Maar goed, ik heb waarschijnlijk een apart gevoel voor humor.
Heb ook jaren in een Davitamon-pak gereden: Profs die gepsonsord werden door vitaminepilletjes. Altijd mensen die dan gaan zitten zeuren: alsof die profs zo hard gaan rijden van die pilletjes. Dat Vind ik dan wel weer humor.
Maar goed, ik heb waarschijnlijk een apart gevoel voor humor.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
In ieder geval is het het jaar van veel wit. In zowel fietsen als shirtjes. Bij de fietsen vind ik het over het algemeen wel mooi, maar in de shirts vind ik het vooral onherkenbaar als je naar een koers zit te kijken. Zeker vanuit helicopterbeelden lijkt alles op elkaar. Dat het Cervelo test team daar dwars tegenin gaat vind ik wel sterk. Het is misschien ook wel het mooiste tenue dit jaar.
ik snap niet wat mooi is aan zwarte shirts. Vind dat oersaai. Enige mooie aan het cervelo team vind ik de witte catlike whisper helm.
Ik vind cervelo en caise d'epargne de lelijkste shirts van het peloton. Ik houd meer van kleurrijke ploegen zoals liquigas. het lichtgrijs van LPR met groene accenten erin vind ik ook mooi
Ik vind cervelo en caise d'epargne de lelijkste shirts van het peloton. Ik houd meer van kleurrijke ploegen zoals liquigas. het lichtgrijs van LPR met groene accenten erin vind ik ook mooi
Kelme schreef:Ik vind cervelo en caise d'epargne de lelijkste shirts van het peloton.
Dat vind ik dus niet.. maar ja over smaak valt niet te twisten. Ik vind beide geweldig mooi.. evenals Skil-Shimano. Rabobank blijft herkenbaar, maar zal er hier nooit mee rondrijden, evenals die lelijke Giant fietsen.. maar das offtopic.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."