L-B-L 2009
-
- Forum-lid
Ben er ook bij, verandering van spijs doet eten, zeg maar.
Stockeu hoort er gewoon in, de andere nieuwe klim gaan we ook gewoon doen.
Als Le Champion slim is, hanteren ze een gedragscode voor het toerfietsen op de weg. Wie zich daaraan niet houdt, wordt aangesproken op zijn of haar gedrag of krijgt wat mij betreft een taakstraf.
Iets in de trend van: tegen de wind in het plaatselijke schoolplein schoonvegen of iets dergelijks.
Stockeu hoort er gewoon in, de andere nieuwe klim gaan we ook gewoon doen.
Als Le Champion slim is, hanteren ze een gedragscode voor het toerfietsen op de weg. Wie zich daaraan niet houdt, wordt aangesproken op zijn of haar gedrag of krijgt wat mij betreft een taakstraf.
Iets in de trend van: tegen de wind in het plaatselijke schoolplein schoonvegen of iets dergelijks.
Same here, 235 km, tenzij we halverwege besluiten toch maar voor de 170 te gaan
-
- Forum-lid
@pinarello: hoe laat ga je starten? Je kunt om 6 uur 's morgens ook met ons mee! Wij zijn in ieder geval met zes man.
[quote="Walter G"]@pinarello: hoe laat ga je starten? Je kunt om 6 uur 's morgens ook met ons mee! Wij zijn in ieder geval met zes man.[/quote]
Bedankt voor het aanbod maar nog geen idee. Ik wacht eerst af hoe het weer wordt en hoe ik dan ervoor sta. Ik hoop beter dan nu. Anders is de 130 ook nog een optie.Ik rijd met iemand die niet echt een klimmer is dus lijkt het mij niet verstandig af te spreken omdat het dan een hoop wachten wordt ben ik bang. Daarnaast ben ik zelf nogal langzaam op de tussenstukken. Als ik rijd is het met een minimum aan inspanning (voor zover mogelijk natuurlijk met Chambralles,Stockeu en Redoute). Drie weken later is er een belangrijke afspraak.
Bedankt voor het aanbod maar nog geen idee. Ik wacht eerst af hoe het weer wordt en hoe ik dan ervoor sta. Ik hoop beter dan nu. Anders is de 130 ook nog een optie.Ik rijd met iemand die niet echt een klimmer is dus lijkt het mij niet verstandig af te spreken omdat het dan een hoop wachten wordt ben ik bang. Daarnaast ben ik zelf nogal langzaam op de tussenstukken. Als ik rijd is het met een minimum aan inspanning (voor zover mogelijk natuurlijk met Chambralles,Stockeu en Redoute). Drie weken later is er een belangrijke afspraak.
-
- Forum-lid
@pinarello en Jeroenr: Wij zessen rijden allemaal op een ander niveau.
Gemiddelde zegt mij niet zoveel, kan varieren van 25 tot 28 kilometer per uur.
We doen allemaal de 245 km. Als het heel slecht weer zou worden, doen we de 170 km.
Gemiddelde zegt mij niet zoveel, kan varieren van 25 tot 28 kilometer per uur.
We doen allemaal de 245 km. Als het heel slecht weer zou worden, doen we de 170 km.
Heeft iemand een inschrijfkaart voor de 245 kilometer over? Ik neem hem graag van je over. Mail op janhee@hotmail.com!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!