Lance Armstrong's Trek time trial bike stolen
-
- Forum-lid
denk dat hij liever z'n fiets had
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
-
- Forum-lid
CUBEmeister schreef:ingaande op het verklaar u nader,
natuurlijk juich ik niet toe dat er uberhaupt dingen gestolen worden, mij is altijd meegegeven dat je met je F%# poten van andermans rommel afblijft. alleen als je perse fietsen wilt jatten doe dat dan niet van een prof dat is gewoon iets wat mij stoort...
rommel
da's nou juist het heikele punt. lance heeft geen rommel dus hoefde de dief ook niet met z'n poten eraf te blijven heeft ie waarschijnlijk gedacht ;0)
-
- Forum-lid
maken we van gewoon verzekerd: verzekerd
en van rommel: eigendommen
en van rommel: eigendommen
tarmac expert sram force
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
Hoi,
Gezien het nogal eens voorkomt dat de dure prof-fietsen gestolen worden is het misschien zinvol om de onder meer peperdure tijdrit-fietsen van een chip te voorzien zodanig dat deze getraceerd kunnen worden waar ze zich bevinden.
Daar hebben ze bij Trek waarschijnlijk nog niet over nagedacht blijkbaar:rolleye:
Ik denk dat zoiets heden ten dage op gebied van elektronica best te doen is of niet ?
Graag enige reactie van forumleden met een elektronische knobbel..........:d
Grtz,
Morel.
Gezien het nogal eens voorkomt dat de dure prof-fietsen gestolen worden is het misschien zinvol om de onder meer peperdure tijdrit-fietsen van een chip te voorzien zodanig dat deze getraceerd kunnen worden waar ze zich bevinden.
Daar hebben ze bij Trek waarschijnlijk nog niet over nagedacht blijkbaar:rolleye:
Ik denk dat zoiets heden ten dage op gebied van elektronica best te doen is of niet ?
Graag enige reactie van forumleden met een elektronische knobbel..........:d
Grtz,
Morel.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Klinkt misschien raar, maar als de fiets van een prof gestolen wordt kost het diegene niets.
Als jouw of mijn fiets gestolen wordt is het onze eigen schade en moeten wij weer hard werken en hopen dat we geld opzij kunnen leggen voor een nieuwe fiets.
Ik las dat Lance op twitter al een beloning uitloofde van 10.000 dollar, dat is die fiets ook waard.
Hij gebruikt de hele zaak om aandacht te krijgen.
Ik vond het een goede rijder en was blij dat hij ook zijn afscheidstour won, maar na die tijd zoekt hij de aandacht (Hij kreeg meer aandacht as loper van de NY-marathon dan de winnaar, dat was afgedwongen bij de organisatie) en nu hoop ik dat ze hem een lesje leren op sportief vak en vooral de jonge jongens. Dat biedt meteen spectakel in de koers. Ik kijk al uit, niet naar zijn fiets maar naar de nieuwe koersen.
Toch vraag ik mij af wat je nou met die fiets kan (iedereen kent hem), misschien op je Tacx in de kelder.
Als jouw of mijn fiets gestolen wordt is het onze eigen schade en moeten wij weer hard werken en hopen dat we geld opzij kunnen leggen voor een nieuwe fiets.
Ik las dat Lance op twitter al een beloning uitloofde van 10.000 dollar, dat is die fiets ook waard.
Hij gebruikt de hele zaak om aandacht te krijgen.
Ik vond het een goede rijder en was blij dat hij ook zijn afscheidstour won, maar na die tijd zoekt hij de aandacht (Hij kreeg meer aandacht as loper van de NY-marathon dan de winnaar, dat was afgedwongen bij de organisatie) en nu hoop ik dat ze hem een lesje leren op sportief vak en vooral de jonge jongens. Dat biedt meteen spectakel in de koers. Ik kijk al uit, niet naar zijn fiets maar naar de nieuwe koersen.
Toch vraag ik mij af wat je nou met die fiets kan (iedereen kent hem), misschien op je Tacx in de kelder.
Fietsen - Hardlopen.....ik kan niet kiezen!!
@sunny: ik kon ook niet kiezen, dus heb er zwemmen maar bijgepakt dan moest ik niets opgeven... en het is bij nader inzien nog leuk ook;)
en op dit forum ken mss iedereen zijn fiets, als ik buiten kom toch niet hoor... en je kan hem altijd over painten ofzo:)
en op dit forum ken mss iedereen zijn fiets, als ik buiten kom toch niet hoor... en je kan hem altijd over painten ofzo:)
-
- Forum-lid
Zijn er al foto's van die twee fietsen op internet te zien, kan het namelijk heel moeilijk vinden.
Groetjes,
Groetjes,
Koga Miyata Roadracer