Pagina 3 van 5
Geplaatst: 21 feb 2009 10:37
door tim0thyb
Dat is helaas niet het enige probleem... Veel producten zijn al lang en breed uitverkocht en staan toch op de site. Inmiddels heb ik bericht gekregen dat alledrie de producten die ik besteld heb niet leverbaar zijn.
Geplaatst: 21 feb 2009 11:06
door tommeke14
Hoe werkt het bij Rose met vooraf betalen precies? Moet je dan een code meegeven in de betaalopdracht?
Geplaatst: 21 feb 2009 11:18
door w0uter
je betaald vooruit naar een nederlandse bankrekening (sneller dan naar Duitsland), je geeft inderdaad een code op die je via de mail krijgt.
Mijn voorvork is overigens "Ins Zielland eingetroffen", dus maandag in huis!
Geplaatst: 21 feb 2009 22:21
door m_giant
Afgelopen zondag een LX achterderraileur besteld. Bestelbevestiging gekregen maar helaas nooit de betaalbevestiging..... (of wat dan ook)
Achja, een LX achterderrie voor 11,50 was ook wel te mooi geweest
Geplaatst: 22 feb 2009 11:45
door jsparie
Als het goed is heb je zelf aangegeven op welke manier je wilde betalen. Als je overmaken hebt aangegeven moet je het geld gewoon overmaken heb je cc aangegeven dan hoef je nu even niets te doen. Kan nog steeds goedkomen.
Geplaatst: 22 feb 2009 12:14
door diogenes
Ik heb nog nooit een betaalbevestiging gekregen van Rose. Ik heb trouwens gebeld met ze en ik kreeg te horen dat er van een hele hoop onderdelen maar een paar exemplaren waren. Zo hoorde ik dat er maar 2 Record achterderailleurs waren (waar ik er nu 1 van krijg).
Het feit dat je een rekening krijgt zegt niets over of je wel of niet het product krijgt. Het is namelijk zo, dat er een fout in hun computerprogramma zit: alleen als je meerdere artikelen ik 1 keer besteld en hiervan is er 1 niet te leveren, dan krijg je een afzegging. Als 100% van de bestelling niet te leveren is, hoor je niets. Wel krijg je een rekening automatisch toegestuurd. (Aldus Rose).
Ik vind het weinig professioneel overkomen en het lijkt mij ook niet gunstig vor de reputatie van het bedrijf , als j egeld overmaakt en niets krijgt. Het bedrag wordt natuurlijk wel weer teruggestort, volgens Rose, maar goed. Je bent het toch een tijdje kwijt en moet er weer achteraan.
Diogenes
Geplaatst: 22 feb 2009 12:19
door evilhomer
Hoe zit dat als je met credit card betaalt? Worden dan alleen de artikelen gecrediteerd die ze daadwerkelijk verzenden?
Geplaatst: 22 feb 2009 12:48
door perik
evilhomer schreef:Hoe zit dat als je met credit card betaalt? Worden dan alleen de artikelen gecrediteerd die ze daadwerkelijk verzenden?
Ja
Geplaatst: 22 feb 2009 13:06
door m_giant
jsparie schreef:Als het goed is heb je zelf aangegeven op welke manier je wilde betalen. Als je overmaken hebt aangegeven moet je het geld gewoon overmaken heb je cc aangegeven dan hoef je nu even niets te doen. Kan nog steeds goedkomen.
Ik had het misschien wat onduidelijk staan in mijn bericht. Ik heb de ontvangstbevestiging van Rose gekregen. (bevestiging dat je een bestelling geplaatst hebt). In dat mailtje staat heel specifiek:
U heeft gekozen voor 'vooruitbetaling'. Wacht met uw overschrijving op de orderbevestiging. Daarin vindt u de benodigde gegevens voor uw overschrijving![/qoute]
Die orderbevestiging heb ik dus nooit gekregen. Om dan toch het bedrag over te maken in de wetenschap dat het artikel er waarschijnlijk al niet meer was, lijkt me voorbarig. Anders moet het straks weer teruggestort worden. Ik denk dat het uitblijven van de orderbevestiging gewoon gezien mag worden alszijnde het artikel niet leverbaar is.
Geplaatst: 22 feb 2009 13:12
door arepol
in de orderbevestiging staat naast het bedrag dat je moet overmaken, ook het rekeningnummer.
zonder de orderbevestiging word het dus lastig betalen
Geplaatst: 22 feb 2009 13:24
door richard-w
ik heb een paar dingen besteld uit de opruiming en een paar niet in de opruiming. maar alles wat in de opruiming is krijg ik niet. hebben daar meer last van?
Geplaatst: 22 feb 2009 13:25
door m_giant
Was op hun site ergens ook al Nederlandse rekeningnummer tegen gekomen, dus dat zou nog wel lukken dat overmaken.
Maar ach, kan mij ook niet echt druk maken erom, had mijn bestelling nou ook weer niet zo hard nodig.
Voorlopig komen nieuwe onderdelen voor mijn nieuwe racer toch op de eerste plaats.