Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Pronostiek WK veldrijden

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 30 jan 2009 20:53

1. Boom
2. Albert
3. Al

En IK reis wel af. Vind deze sport na bij een superprestige in Eersel vorig jaar aanwezig te zijn geweest een erg leuke en gezellige live-kijksport.
Groet,
Mike

tobinho
Forum-lid

tobinho 30 jan 2009 21:01

1. Nys
2. Boom
3. Albert

uninvitedguest
Forum-lid

uninvitedguest 30 jan 2009 21:08

De belgen roepen net iets te hard dat de sfeer nog nooit zo goed is geweest. Na de rel een maand geleden waarbij Albert stelde dat wanneer een ploegmaat voorop zou rijden, hij niet als eerste belg het gat dicht zou rijden, gaf begin deze week gaf Wellens ook aan dat wanneer er een niet belg, lees Stybar, van Fidea op kop kwam dat hij niet als eerste het gat dicht zou rijden.
Pauwels vanmiddag idem dito las ik vanmiddag op de belgische TT.
Daarop weet iedere belg niet hoe hard hij moet roepen hoe super hij wel niet is.
Op het naar verwachting vanwege de vorst snelle parcours kan niemand het verschil maken.
Iedereen blijft naar Boom kijken, die lang blijft zitten, waarna hij het in de laatste ronde afmaakt. Boom kan het zich veroorloven om het op een sprint aan te laten komen.

1 Boom
2 Stybar
3 Albert
Nijs, jammer voor zo'n groot coureur, maar mikt toch meer op de klassementen dan het WK als ultieme doel te stellen, naast het podium.

Wie te lang de kat uit de Boom kijkt............................
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

nicom
Forum-lid

Gebruikersavatar nicom 30 jan 2009 21:23

Vanmiddag nog even op het parcours gaan kijken en zelf ook paar rondjes gereden.
Ligt er droog en hard bij, maar dat had iedereen al wel door. Wel zijn de stukken in de zon glad en vettig door de dooi (zacht top laagje)
Wat verder opviel tijdens de officiele parcour verkenning Dat juist de nederlanders een blok vormen, deden de verkenning allemaal samen. En juist de belgen zag je allemaal alleen over het parcour rijden. Weinig sprake van een blok dus.
Marianne Vos zag er erg opgewekt en vrolijk uit. Die vind opeens een parcour naar haar zin en die zal het Hanka Kupfernagel en Katherine Compton erg moeilijk gaan maken ze mogen haar immers niet mee naar de meet nemen dan is iedereen geklopt.

joshua
Forum-lid

joshua 30 jan 2009 23:47

Ik hoop dat Boom het een tweede keer waar kan maken, zeker nu er vanaf Belgisch grondgebied met modder gegooid wordt.

Volgens Nys in Boom wel goed, maar niet super, toch vinden de Belgen het blijkbaar nodig om als een front tegen Boom te rijden, getuigt niet van zelfvertouwen van onze zuiderburen.

Hopen maar dat Boom ze nog een keer op hun nummer kan zetten om vervolgens een glansrijke wegcarriere te starten!

meca1
Forum-lid

meca1 31 jan 2009 11:06

1 Wellens
2Vantornout
3Simunek

Een Wk is toch wel onvoorspelbaar zelfs met een super Boom

fizik
Forum-lid

fizik 31 jan 2009 14:08

Heerlijk zo'n weekend. Vanochtend was toch ook een leuke wedstrijd om te zien. Ik zie normaal nooit wat van de junioren, maar mooie beelden waren er zeker.

columbus
Forum-lid

columbus 31 jan 2009 18:05

Inderdaad mooie beelden van de juniores, moeten ze meer doen ipv een korte samenvatting.
er was wel weinig spanning aan, enkel de eindsprint voor 2de plaats Wietse Bosmans moest winnen!!! :d

Mijn pronostiek is:
1 Nys
2 Stybar
3 Boom (sorry voor de nederlanders)
4 Vervecken
5 Fontana, die gaat weer wat laten zien denk ik

derosa
Forum-lid

Gebruikersavatar derosa 31 jan 2009 19:30

1. Boom
2. een belg
3. nog een belg

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 01 feb 2009 16:01

Nou, we zijn pas halfweg maar Boom gaat dit niet redden. Gewoon niet goed genoeg vandaag. Dat zal een fikse tegenvaller voor hem zijn want meestal is hij goed op het moment dat hij zich op een bepaalde wedstrijd richt.

Het is een snel rondje trouwens.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 01 feb 2009 16:12

De Belgen rijden echt als een blok!

Dat had ik nooit gedacht; Albert is gewoon super en de rest van de Belgen laat hem lekker op kop rijden. Dat is pas teamwork. Boom presteert gewoon verder onder de maat. Ben benieuwd of Stybar nog kan terugkomen,.....
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie