Moet nog even tijd vrijmaken, maar waarschijnlijk kan ik er wel bij zijn.
1 GastheerG (Gerard)
2 Andromeda (Serge)
3 Ferry1982
4 Japie carbon
5 Chrissiewissie (Chris)
6 Lancev7
7 Underworld
8 Bluebird (Arjen)
9 Corniel
10 Arjan (916)
11 Arepol
Forumrit Rotterdam (groene hart) - nieuwe poging 11 april
[quote="andromeda"][quote="jaapie91"]Ik had toch wel een keertje van de partij willen zijn bij een van de forumritten, maar helaas moet ik werken die dag. En aangezien t mijn eerste werkdag is kan ik dat ook echt niet verzetten...
Volgende keer beter zullen we maar zeggen![/quote]
Ik hoop dat je bij een nieuwe baas bedoeld anders werk je wel erg weinig dit jaar [/quote]
Dat is inderdaad bij een nieuwe baas:p Ik zit overigens nog in 6 vwo dus het gaat hier om een bijbaantje en niet om een fulltime baan ofzo, maar ik moet toch mijn hobby kunnen betalen...
Volgende keer beter zullen we maar zeggen![/quote]
Ik hoop dat je bij een nieuwe baas bedoeld anders werk je wel erg weinig dit jaar [/quote]
Dat is inderdaad bij een nieuwe baas:p Ik zit overigens nog in 6 vwo dus het gaat hier om een bijbaantje en niet om een fulltime baan ofzo, maar ik moet toch mijn hobby kunnen betalen...
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Ik ben druk in onderhandeling met de baas in huis.
Zij heeft een gezellig dagje in haar gedachten bij kennissen in Willemstad-Helwijk.
Ik ga liever een stukje mee fietsen.
Tot nu toe lijkt het goed te gaan; ze gaat accoord om mij af te zetten bij Prinsenland.
Alleen moet ik dan zelf naar Willemstad fietsen, toch al gauw zo'n 40-45 km vanaf Prinsenland.
En met de kilometer berekening van GastheerG in mijn achterhoofd, de laatste keer waren het er ook wat meer als gepland:p, dan kom ik ruim boven de 130 km op die dag.
En die afstand staat eigenlijk gepland voor eind februari.
Maar als het niet anders kan dan moet het maar, met wat rust tussendoor zal dat wel lukken.
In ieder geval staat de seizoensopening wel in de planning maar ik heb nog geen zekerheid, zodra die er is zet ik me gelijk op de lijst.
Zij heeft een gezellig dagje in haar gedachten bij kennissen in Willemstad-Helwijk.
Ik ga liever een stukje mee fietsen.
Tot nu toe lijkt het goed te gaan; ze gaat accoord om mij af te zetten bij Prinsenland.
Alleen moet ik dan zelf naar Willemstad fietsen, toch al gauw zo'n 40-45 km vanaf Prinsenland.
En met de kilometer berekening van GastheerG in mijn achterhoofd, de laatste keer waren het er ook wat meer als gepland:p, dan kom ik ruim boven de 130 km op die dag.
En die afstand staat eigenlijk gepland voor eind februari.
Maar als het niet anders kan dan moet het maar, met wat rust tussendoor zal dat wel lukken.
In ieder geval staat de seizoensopening wel in de planning maar ik heb nog geen zekerheid, zodra die er is zet ik me gelijk op de lijst.
Kijk, dat is wat ik nu zo waardeer aan de meeste deelnemers van dit forum.
De bereidwillendheid om anderen te helpen, geweldig.
Maar laten we eerst even de ontwikkelingen even afwachten, zondag horen we of de visite in Willemstad doorgaat en het weer is natuurlijk ook een grote factor.
En wie weet voel ik me na afloop van de rit wel super en pak ik die 45 km zonder moeite.
Als er iemand is die me een lift aan wil bieden is de 15e vroeg zat.
Dan leggen we elkaar ook geen verplichtingen op.
De bereidwillendheid om anderen te helpen, geweldig.
Maar laten we eerst even de ontwikkelingen even afwachten, zondag horen we of de visite in Willemstad doorgaat en het weer is natuurlijk ook een grote factor.
En wie weet voel ik me na afloop van de rit wel super en pak ik die 45 km zonder moeite.
Als er iemand is die me een lift aan wil bieden is de 15e vroeg zat.
Dan leggen we elkaar ook geen verplichtingen op.
[quote="GastheerG"]Ok mensen. Wie kan Theo V (klinkt wel wat crimineel.......Theo V!) na afloop een stuk die kant mee opnemen?[/quote]
Het eerste waar ik aan dacht bij willemstad was curacao, maar dat zal wel met m'n winterdipje te maken hebben
Jammer genoeg is het voor mij precies de verkeerde kant op. Heb zelf ook 50-60 extra kilometers met heen en weer fietsen.
@Gastheer: ik heb vandaag een deel van de route gereden; helaas lees ik nu pas dat je op zoek was naar een ander terrasje op de route, had ik beter m'n ogen open gehouden.
Aan de Meije zit natuurlijk wel een leuk terrasje.
Ook temidden van de Reeuwijksche plassen zit een goede (weet zo snel ff niet de naam en precieze locatie)
Het eerste waar ik aan dacht bij willemstad was curacao, maar dat zal wel met m'n winterdipje te maken hebben
Jammer genoeg is het voor mij precies de verkeerde kant op. Heb zelf ook 50-60 extra kilometers met heen en weer fietsen.
@Gastheer: ik heb vandaag een deel van de route gereden; helaas lees ik nu pas dat je op zoek was naar een ander terrasje op de route, had ik beter m'n ogen open gehouden.
Aan de Meije zit natuurlijk wel een leuk terrasje.
Ook temidden van de Reeuwijksche plassen zit een goede (weet zo snel ff niet de naam en precieze locatie)
-
- Forum-lid
De nieuwjaarsbijeenkomst is verzet, ik ben er bij!
1 GastheerG (Gerard)
2 Andromeda (Serge)
3 Ferry1982
4 Japie carbon
5 Chrissiewizzie (Chris)
6 Lancev7
7 Underworld
8 Bluebird (Arjen)
9 Corniel
10 Arjan (916)
11 Arepol
12 Spin