Race: op zolder
MTB: op zolder
Ben inmiddels erg handig met trappenlopen met een fiets op de schouder, kan zo gaan cyclocrossen Ze staan daar iig wel lekker droog, en ik heb er ook een "werkplaatsje" gemaakt.
Waar staat jouw fiets?
-
- Forum-lid
[quote="Tommeke14"]
Heb je nooit moeite om te kiezen op welke fiets je gaat fietsen? [/quote]
Nooit!
Heb je nooit moeite om te kiezen op welke fiets je gaat fietsen? [/quote]
Nooit!
-
- Forum-lid
Mijn twee fietsen staan in het tuinhuisje.Ik krijg het niet over mijn hart om de fietsen in de slaapkamer en mijn vrouw naar het tuinhuisje te verplaatsen.
Groet,
Sjef
Groet,
Sjef
-
- Forum-lid
ik probeerde ze alle vier aan te vinken, maar dat kan niet?
@ Bianchi: zie ik daar een aangekleed GIOS-je staan?
@ Bianchi: zie ik daar een aangekleed GIOS-je staan?
-
- Forum-lid
In het begin mijn racefiets op de slaapkamer, eenmaal lente is hij de schuur in gegaan en niet meer ergens anders plek voor, net als m'n hybride die staat ook in de schuur, heb wel nog 2 fietsen eerst geruimd :p
-
- Forum-lid
De stalen Pinarello slechtweerfiets staat in de schuur ( als het even kan komt-ie daar natuurlijk uit, zoals vandaag). In de kelder wacht de carbon Pinarello op betere (pekelvrije) tijden, terwijl de aluminium Giant (ook in de kelder) vastgeketend staat op de Tacx.
In een ver verleden (wij spreken nu toch wel bijna 20 jaar terug) zijn mijn eerste twee racefietsen overigens uit de berging gestolen van het appartementenblok waar ik toen woonde. Had ik destijds maar niet naar de vrouw geluisterd en ze gewoon in de slaapkamer gezet...
In een ver verleden (wij spreken nu toch wel bijna 20 jaar terug) zijn mijn eerste twee racefietsen overigens uit de berging gestolen van het appartementenblok waar ik toen woonde. Had ik destijds maar niet naar de vrouw geluisterd en ze gewoon in de slaapkamer gezet...
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL