Ervaring met Polar CS 100/200
-
- Forum-lid
ja dat ben ik en ik heb nog geen storingen gehad en het wetrkt perfect. Makkelijk te bedienen en zo.
[quote="sirbas"]Zijn er al mensen die ervaringen kunnen melden met de nieuwe serie (grijze toetsen ipv rode) Deze zou minder storingsgevoelig moeten zijn?
Zou graag willen horen of mensen met de nieuwe serie dit kunnen bevestigen...[/quote]
ik heb de grijze, maar geen ervaring met de rode toetsen.
Zou graag willen horen of mensen met de nieuwe serie dit kunnen bevestigen...[/quote]
ik heb de grijze, maar geen ervaring met de rode toetsen.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
-
- Forum-lid
Ik gebruik mijn polar CS100 nu ong 1 maand, hij bevalt goed maar
de hartslag meet hij bij mij niet. De borstband zit op de goed plek en hij is vochtig aan de achterkant.
Iemand tips?
mvg Sander
de hartslag meet hij bij mij niet. De borstband zit op de goed plek en hij is vochtig aan de achterkant.
Iemand tips?
mvg Sander
[quote="Biker-Sander"]Ik gebruik mijn polar CS100 nu ong 1 maand, hij bevalt goed maar
Iemand tips?
mvg Sander[/quote]
Waarschijnlijk heb je een ongecodeerde band. De CS100 werkt alleen met gecodeerde banden van Polar. Zo'n gecodeerde band kun je gewoon los bestelen. Maak je geen zorgen over het begrip "code"; deze kreet dient alleen ter marketing. Het is niet zo dat de hartslag band een bepaalde code verzend die een door "hand-shake" maakt met jouw CS100. Gecodeerde banden zenden met een andere frequentie (die minder storing gevoelig is) dan niet-gecodeerde banden.
Iemand tips?
mvg Sander[/quote]
Waarschijnlijk heb je een ongecodeerde band. De CS100 werkt alleen met gecodeerde banden van Polar. Zo'n gecodeerde band kun je gewoon los bestelen. Maak je geen zorgen over het begrip "code"; deze kreet dient alleen ter marketing. Het is niet zo dat de hartslag band een bepaalde code verzend die een door "hand-shake" maakt met jouw CS100. Gecodeerde banden zenden met een andere frequentie (die minder storing gevoelig is) dan niet-gecodeerde banden.
Live fast; die young. mijn blog
mijn ervaring met de polar cs 100 is gemiddelt genomen wel goed. een paar kleine dingetjes daar gelaten zoals het nat maken voor bepaling van je own zone en als je shirtje gaat wapperen en er komt wat wind bij de vochtige band is hij wel flink de kluts kwijt, maar als je dit eenmaal weet is er geen man overboord denk ik dan maar. t is maar hobby .voor de rest prima ding (met rode knopjes).
Nicolasio
Ik rijd nu sinds juli met de cs 200 en ben gemiddeld positie over de polar. Heb wel een aantal haperingen in HF (bij hoogspanningskabels e.d.) maar verder prima.
Ik heb alleen problemen met de cadanssensor. Ik kan niet normaal mijn trapfrequenie meten. NA 10 keer trappen meet ie niet meer...Dus ik heb vorige week mijn hele spul naar Polar opgestuurd. Nu nog maar afwachten of ik de handel wel of niet gerepareerd terugkrijg.
Ik heb alleen problemen met de cadanssensor. Ik kan niet normaal mijn trapfrequenie meten. NA 10 keer trappen meet ie niet meer...Dus ik heb vorige week mijn hele spul naar Polar opgestuurd. Nu nog maar afwachten of ik de handel wel of niet gerepareerd terugkrijg.
-
- Forum-lid
[quote="sirbas"]Zijn er al mensen die ervaringen kunnen melden met de nieuwe serie (grijze toetsen ipv rode) Deze zou minder storingsgevoelig moeten zijn?
deze heb ik ook,
bij veeboeren valt deze nog weleens weg omdat deze apparatuur in de stallen hebben om de stallen te besturen. deze zend een signaal uit dat nog steeds stoort op de polar cs 200 CAD
maar verder.....TOP apparaat!!
deze heb ik ook,
bij veeboeren valt deze nog weleens weg omdat deze apparatuur in de stallen hebben om de stallen te besturen. deze zend een signaal uit dat nog steeds stoort op de polar cs 200 CAD
maar verder.....TOP apparaat!!
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)