FietsX - extensies voor het race en MTB forum
Goed bezig
Ik heb ook nog wel wat
In het km-overzicht de link uit (de html-conversie van) {url=link}details{/url} halen, gigantische links in het topic is niet echt mooi om te zien.
En voor je merken: hier is een logo voor Canyon.
En mocht je je vervelen: een overzicht van goedkope webshops zou ook handig zijn . Ik wil wel een beginnetje* maken evt, laat maar weten..
*
shop________site
Ik heb ook nog wel wat
In het km-overzicht de link uit (de html-conversie van) {url=link}details{/url} halen, gigantische links in het topic is niet echt mooi om te zien.
En voor je merken: hier is een logo voor Canyon.
En mocht je je vervelen: een overzicht van goedkope webshops zou ook handig zijn . Ik wil wel een beginnetje* maken evt, laat maar weten..
*
shop________site
@Foosho: Van die webwinkels vind ik prima. Doe dat dan wel in het goede draadje: online winkels lijkt me een goede.
verder kan ik met je syntax prima overweg denk ik. Wellicht is een overzicht van betaalmogelijkheden en talen ook wenselijk.
Die van die kmstand staat is gedaan. Dat heb ik al eens gedaan, dus was niet moeilijk. Alleen eens in de zoveel tijd gaan de URL's verloren is mijn verwachting (knip/plak issue).
Canyon is toegevoegd.
Sowieso tanx voor zoveel input.
verder kan ik met je syntax prima overweg denk ik. Wellicht is een overzicht van betaalmogelijkheden en talen ook wenselijk.
Die van die kmstand staat is gedaan. Dat heb ik al eens gedaan, dus was niet moeilijk. Alleen eens in de zoveel tijd gaan de URL's verloren is mijn verwachting (knip/plak issue).
Canyon is toegevoegd.
Sowieso tanx voor zoveel input.
-
- Forum-lid
Misschien een idee om in je site in te bouwen dat we reacties en punten aan webshops kunnen geven.
Hoeven die topics van "Is deze webshop goed" ook niet meer te komen.
Hoeven die topics van "Is deze webshop goed" ook niet meer te komen.
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
@wroosmalen: Hoe zie je dat voor je? Mijn idee met FietsX is dat het een extra is, maar dat je 'niets' mist als gebruiker van dit forum als je er nooit komt. Als je - los van de enorme hoeveelheid werk die het kost - een puntentelling op FietsX gaat aanbieden, missen forumbezoekers iets fundamenteels. Ik kan me wel herinneren een keer een link voorbij te hebben zien komen van een site die zo iets deed. Wellicht dat ik de resultaten daarvan kan integreren.
-
- Forum-lid
Dat mensen reviews van webwinkels waar ze spullen besteld hebben op de site kunnen zetten. Zoiets als bij kieskeurig ook al gebeurd, maar daar staan deze webshops volgens mij niet bij.
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien is het nog aardig om bij "wat weegt je fiets" een link toe te kunnen voegen naar een topic/post waar die fiets te zien is. Net zoals je nu bij de kilometerstand gedaan hebt, dan kun je in één keer doorklikken. Het nadeel zou natuurlijk wel zijn dat het lijstje op het forum dan onoverzichtelijk gaat worden met die links erbij.
@Perik: Die link staat er.
[quote="via PM"]De link op fietsX bij merken fiets van het merk Kuota gaat naar de colnago site[/quote]
Aangepast. Tanx voor de report.
Aangepast. Tanx voor de report.
Met dank aan Foosho: webwinkels zijn opgenomen.
@Foosho, kan je mij een leuke introtekst voor die pagina sturen? (mail of PM)
@Foosho, kan je mij een leuke introtekst voor die pagina sturen? (mail of PM)
De volgende webshops worden momenteel niet geparsed:
- Bike Hardest
- Jedi-Sports
- Rad-laden
- Superlight-bikeparts
- Trikotexpress
- Matrabikes
Aan de invoer zie ik niks vreemds.
edit: hmm.. volgens mij zie ik het al, hij kijkt denk ik naar pagina 1 ipv naar Last Page.
Misschien dat je ook meerdere sorteermogelijkheden bij de webshops kunt inbouwen, precies zoals het nu bij de toertochten kan (dus ook op land). Ik stel voor de "default" op alphabetisch te zetten.
- Bike Hardest
- Jedi-Sports
- Rad-laden
- Superlight-bikeparts
- Trikotexpress
- Matrabikes
Aan de invoer zie ik niks vreemds.
edit: hmm.. volgens mij zie ik het al, hij kijkt denk ik naar pagina 1 ipv naar Last Page.
Misschien dat je ook meerdere sorteermogelijkheden bij de webshops kunt inbouwen, precies zoals het nu bij de toertochten kan (dus ook op land). Ik stel voor de "default" op alphabetisch te zetten.
Klopt. Fixed.Foosho schreef:De volgende webshops worden momenteel niet geparsed (..)
volgens mij zie ik het al, hij kijkt denk ik naar pagina 1 ipv naar Last Page.
Staat op de todo (zal niet lang duren).