Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
-
- Forum-lid
Dank voor de reactie. Telefoonnummer had ik niet gevraagd daar het om niet om een groot bedrag ging. Ik heb hem via email nog 2 dagen respijt gegeven voordat ik de mods wil inschakelen.
Zijn hier nog Kestrel liefhebbers?
Beste forumleden,
Ik heb met Maurice een goede ervaring opgedaan, deze heer heeft netjes en eerlijk zijn zaken afgehandeld, waarvoor ik hem dankbaar ben en indien hij weer iets verkoopt wat ik wil hebben zal ik zeer zeker niet twijfelen.
Prettige feestdagen gewenst Wolfman.
Ik heb met Maurice een goede ervaring opgedaan, deze heer heeft netjes en eerlijk zijn zaken afgehandeld, waarvoor ik hem dankbaar ben en indien hij weer iets verkoopt wat ik wil hebben zal ik zeer zeker niet twijfelen.
Prettige feestdagen gewenst Wolfman.
[quote="Kestrelfreak"]Dank voor de reactie. Telefoonnummer had ik niet gevraagd daar het om niet om een groot bedrag ging. Ik heb hem via email nog 2 dagen respijt gegeven voordat ik de mods wil inschakelen.[/quote]
En opgelost ?
En opgelost ?
Alstublaft.
Ik wacht al enkele weken op wat spullen die ik van DavidWTC heb gekocht.
Heb het geld reeds enkele weken geleden overgemaakt en ondanks herhaaldelijk verzoek geen reactie gehad via PB.
Hoewel het slechts twee Speedplay 'coffee pads' waren en slechts 11 euro, is het toch een beetje jammer.
Wat kan ik nu het beste doen?
Heb het geld reeds enkele weken geleden overgemaakt en ondanks herhaaldelijk verzoek geen reactie gehad via PB.
Hoewel het slechts twee Speedplay 'coffee pads' waren en slechts 11 euro, is het toch een beetje jammer.
Wat kan ik nu het beste doen?
Ik neem aan dat je dit gemeld hebt bij de beheerders van deze site?
Ik zou aangifte gaan doen. Enkele weken wachten en niet reageren op PB's is natuurlijk niet normaal, dat riekt naar oplichting!
Ik zou aangifte gaan doen. Enkele weken wachten en niet reageren op PB's is natuurlijk niet normaal, dat riekt naar oplichting!
Niets is wat het lijkt..
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De naam is fout gespeld dan kan je niemand vinden . Stuur hem eens een mail, die staat gewoon in z'n profiel. Daarnaast heeft hij afgelopen week nog gewoon fanatiek gepost, dus ik ga ervan uit dat het om een misverstand gaat. Bovendien zou je wel meer geld achterover kunnen drukken, dan die 11 euro als je foute bedoelingen hebt. Aangifte doen lijkt me wat voorbarig.
Had ook niet de intentie om aangifte te gaan doen...hehe...maar laten we het houden op een 'misverstand'.
Ik begreep het ook al niet, omdat ik van meerder mensen spullen hier heb gekocht zonder problemen. Meestal krijg je een berichtgeving indien het versturen wellicht iets langer kan duren, maar dat ook in dit geval niet. Ik mail die gozer wel even, wist niet dat het ook in zijn profiel stond. Tnx!
Ik begreep het ook al niet, omdat ik van meerder mensen spullen hier heb gekocht zonder problemen. Meestal krijg je een berichtgeving indien het versturen wellicht iets langer kan duren, maar dat ook in dit geval niet. Ik mail die gozer wel even, wist niet dat het ook in zijn profiel stond. Tnx!
De coffepads staan nog wel op z'n "webwinkel"
http://davidboleij.webs.com/apps/websto ... how/349895
Offtopic. KCNC snelspanners in verschillende Kleure
http://davidboleij.webs.com/apps/websto ... how/349895
Offtopic. KCNC snelspanners in verschillende Kleure