[quote="maurice"](of weer een in mijn ogen zinloze kolom!!)[/quote]
Column bedoel je zeker...
:rolleye:
fiets niet in lumback alsjeblieft!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Deze discussie over advertenties hebben we al een paar keer gevoerd. Het is simpel: Fiets heeft een vaste redactie/advertentieverhouding van 60:40 procent. Dus als er meer advertenties in komen, krijg je automatisch meer redactiepagina's. Zullen we deze discussie nu afsluiten? En wat voor de een zinloos is, is voor de ander juist de reden een abo te nemen.
Wel grappig die hele discussie. Volgens mij gaat het vooral om wat er in staat en is nieten of lumbacken wellicht een aandachtspuntje, maar ook niet meer dan dat. Het Amerikaanse blad Bicycling verschijnt soms geniet, soms met recht achterkantje. Nooit begrepen waarom, maar wordt me nu duidelijk. De dikkere nummers zullen wel in lumback zijn.
Valt me trouwens op dat die wel langer net blijven. Als je eens wat oudere nummers door bladert, dan zitten die nog netjes in elkaar en bij de nietjes wil er vaker weleens een pagina los komen.
En tja denk dat meenemen in de sauna zoals Patmaessen doet nu niet het uitgangspunt moet zijn voor een fietsblad. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Valt me trouwens op dat die wel langer net blijven. Als je eens wat oudere nummers door bladert, dan zitten die nog netjes in elkaar en bij de nietjes wil er vaker weleens een pagina los komen.
En tja denk dat meenemen in de sauna zoals Patmaessen doet nu niet het uitgangspunt moet zijn voor een fietsblad. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Nou, het blad slaat nu vanzelf dicht, terwijl je het vroeger open op tafel kon laten liggen. Maar ik heb vooral opgezegd omdat ik de tests slecht vind en ik die overdaad aan MTB artikelen echt zat was. Ik heb al jaren TOUR en neem nu "Le Cycle" er bij.
Diogenes
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Als ik het zo lees behoor je gewoon niet tot de doelgroep, als je je zo stoort aan een fietsblad waar ook artikelen over mtb in staan. Overigens vind ik de tests juist steeds beter worden. Fiets rijdt tenminste nog zelf op de geteste fietsen, waar Tour bijna alles met alleen metingen doet.
>Als ik het zo lees behoor je gewoon niet tot de doelgroep,
Precies! Dus heb ik mijn abonnement opgezegd toen ik merkte dat het MTB gedeelte, waar ik helemaal niets mee heb (ben cyclocrosser). steeds belangrijker werd.
Diogenes
Precies! Dus heb ik mijn abonnement opgezegd toen ik merkte dat het MTB gedeelte, waar ik helemaal niets mee heb (ben cyclocrosser). steeds belangrijker werd.
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido