FotoSoep Contest (03): Eer je held met een zadel
-
- Forum-lid
[quote="Corniel"]Ik besloten dit maal de rij af te sluiten. Wellicht word ik dan wat minder langer keihard neergesabelt door de criticasters terplaatste...[/quote]
Ach kom op joh, laat je niet kennen. het is je eigen project.. meedoen dan !!
Ach kom op joh, laat je niet kennen. het is je eigen project.. meedoen dan !!
[quote="ikweetutnietmeer"][quote="Corniel"]Ik besloten dit maal de rij af te sluiten. Wellicht word ik dan wat minder langer keihard neergesabelt door de criticasters terplaatste...[/quote]
Ach kom op joh, laat je niet kennen. het is je eigen project.. meedoen dan !![/quote]
een zadel met tijgerprint zou ik anders wel op mijn fiets zetten hoor!
maar alle gekheid op een stokje, ikweetutnietmeer weetutduswel
gewoon meedoen, hoe gek je inzending ook is (ik moet zelf nog wat verzinnen, en dat zal wel weer op de laatste uren aankomen )
Ach kom op joh, laat je niet kennen. het is je eigen project.. meedoen dan !![/quote]
gewoon meedoen, hoe gek je inzending ook is (ik moet zelf nog wat verzinnen, en dat zal wel weer op de laatste uren aankomen )
-
- Forum-lid
[quote="Arepol"][quote="ikweetutnietmeer"][quote="Corniel"]Ik besloten dit maal de rij af te sluiten. Wellicht word ik dan wat minder langer keihard neergesabelt door de criticasters terplaatste...[/quote]
gewoon meedoen, hoe gek je inzending ook is (ik moet zelf nog wat verzinnen, en dat zal wel weer op de laatste uren aankomen )[/quote]
Yes Arepol, Go Go Go! psst. Tip. Wil je toch evt. zelf winnen, breng dan anderen niet op ideeën, die tijgerprint zie ik ook wel zitten, of schapewol, of een zebraprint of een kangaroebuik met, hoe noem je dat.. babypocket?? Kun je meteen die grote blauwe bidon van de vorige contest in kwijt !! LOL
gewoon meedoen, hoe gek je inzending ook is (ik moet zelf nog wat verzinnen, en dat zal wel weer op de laatste uren aankomen )[/quote]
Yes Arepol, Go Go Go! psst. Tip. Wil je toch evt. zelf winnen, breng dan anderen niet op ideeën, die tijgerprint zie ik ook wel zitten, of schapewol, of een zebraprint of een kangaroebuik met, hoe noem je dat.. babypocket?? Kun je meteen die grote blauwe bidon van de vorige contest in kwijt !! LOL
[quote="ikweetutnietmeer"]
[/quote]
ik ga er gewoon weer een grote blauwe bidon op plakken (slr = zadel met geïntegreerde bidonhouder toch?), als mensen eenmaal aan het idee gewend zijn, volgt een overwinning als vanzelfsprekend
[/quote]
ik ga er gewoon weer een grote blauwe bidon op plakken (slr = zadel met geïntegreerde bidonhouder toch?), als mensen eenmaal aan het idee gewend zijn, volgt een overwinning als vanzelfsprekend
hier mijn bijdrage:
Mijn eerste creatie met photoshop...ik heb een tijdelijke versie van CS4. Ik snap er werkelijk de ballen van. Zelfs de basis dingen van het kleuren aanpassen en lijnen trekken kan ik nog niet. Maar oefening baart kunst zegt men altijd
Mijn plankje...
[img=http://img353.imageshack.us/img353/2218 ... ingvq3.png]
Mijn plankje...
[img=http://img353.imageshack.us/img353/2218 ... ingvq3.png]
nou ik vind hem anders best wel geining;-)
-
- Forum-lid
[quote="klontje"]hier mijn bijdrage:
[/quote]
Heel stylish. Mooi doch eenvoudig.
[/quote]
Heel stylish. Mooi doch eenvoudig.
[quote="Master B"]
Wellicht niet zoveel humor als in de meeste andere zendingen, maar wel dichter bij de opdracht: eer je held met een zadel. (Hoewel koekiemonster natuurlijk een absolute held is!)
Wellicht niet zoveel humor als in de meeste andere zendingen, maar wel dichter bij de opdracht: eer je held met een zadel. (Hoewel koekiemonster natuurlijk een absolute held is!)
nice!
-
- Forum-lid
strak staaltje werk