Alles over vakanties op én met de fiets

Marmotte 2009

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 17 dec 2008 23:02

[quote="hoogi"]IS toch vreemd, want ik probeer het net weer en wederom krijg ik andere persoonsgegeven na het valideren. Ik vriend van mij kon wel gewoon inschrijven, maar hij had al een registratienummer.

HEb maar even een mailtje gestuurd naar sportcommunication, mocht ik antwoord krijgen dan laat ik het even weten[/quote]


Vreemd heb gister op mijn eigen reg nummer ingeschreven en net even via een fake naam geprobeerd en geen probleem. Maar even afwachten dan voor je.

hoogi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 feb 2006 11:42

hoogi 17 dec 2008 23:27

Toch wel grappig die Fransen. In mijn adres zit een " 't ", dit herkend het programma op een een of andere manier niet.

Maar het is nu opgelost en ben ingeschreven.

(BTW via Firefox werkt de betaling niet dus IE gebruiken)

Pinarello bedankt voor het meedenken

puzo
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 dec 2008 10:26

puzo 18 dec 2008 23:42

inschrijven lukte me ook lange tijd niet. Heb toen kontakt opgenomen met de organisatie die mij vertelde dat de server overbezet was. Ze gaven me de raad verder te proberen en vanop verschillende pc's, wat ik gedaan heb. Na enige tijd lukte het toen inderdaad en ben nu wel degelijk ingeschreven. Dus best wat geduld hebben en eens herproberen vanop verschillende computers.

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 21 dec 2008 20:41

Ik heb me (Proberen te) inschrijven bij En-Route: alles leek goed te gaan maar daarna heb ik niets meer gehoord.

Krijg je daar geen bevestigings mail van of zoiets?

Afbeelding

seger
Forum-lid
Berichten: 887
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:03

seger 21 dec 2008 20:55

De bevestiging laat even op zich wachten. Maak je geen zorgen. En zeg nou zelf, wat zou je zelf doen: of in je kerstvakantie in de Alpen inschrijvingen gaan verwerken of lekker op 2 houten latten naar beneden roetsjen :D
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 04 jan 2009 00:58

Ben ook van plan om (voor het eerst) de Marmotte te gaan rijden. Ik ben geen leek op het gebied van fietsen van cyclo's maar ik ben toch op zoek naar meer info. Wat betreft voorbereiding/trainen en het rijden van de Marmotte heb ik al veel gelezen op dit forum. Ik heb echter nog een aantal vragen over de "randzaken". Wellicht kunnen jullie me daarmee helpen:

1. Ik lees op forums het een en ander over startvakken. Krijg je na inschrijving daarover een melding (welk vak) of is het het gewoon (zoals bij de Steven Rooks Classic) achter aansluiten? Kunnen jullie een beschrijving geven hoe het gaat bij aankomst in Bourg d'Oisans. Hoe laat aanwezig. Waar melden voor inschrijving etc...

2. Op de site van sportcommunication kun je een verzekering afsluiten. Is bij een eventueel ongeval letselschade via een reisverzekering of de zorgverzekering gedekt? Of moet ik daarvoor nog iets regelen? Schade aan de fiets zal voor eigen rekening zijn, mits natuurlijk veroorzaakt door een andere weggebruiker.

3. Je kunt na afloop je oorkonde ophalen in Alpe d'Huez. Krijg je een exemplaar thuisgestuurd of kun je 'm dowloaden indien je 'm niet afhaalt? Of kun je 'm afhalen op de plek waar je de sensor in moet leveren?

4. Is er met betrekking tot materiaal pech onderweg assistentie van de organisatie? Hoeveel reserve zaken nemen jullie zoal mee? Ik zat zelf te denken aan 2 binnenbandjes naast het gereedschap, de voeding en extra kleding.

5. De voeding verschilt natuurlijk per persoon maar hoeveel nemen jullie zoal mee, indien er geen sprake is van het aanreiken van voeding door familie en vrienden? Hoeveel plaatsen heeft de organisatie geregeld wat betreft ravitaillering?

Ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 04 jan 2009 01:26

1. De startnummers gaan op volgorde van inschrijving. De startvakken zijn weer ingedeeld op basis van je startnummer. Dus: hoe eerder je inschrijft, hoe verder vooraan je mag starten.
In Bourg d'Oisans wordt je voor de start door middel van duidelijke pijlen en bordjes naar het goede startvak geleid, dat wijst zich allemaal vanzelf. Iedereen verzamelt zich dus in zijn/haar startvak (half uurtje van tevoren is vroeg genoeg want het is KOUD). Dan worden de vakken om de beurt losgelaten en trekt het spektakel zich in gang.

2. Check eventueel even met je eigen verzekering of zoiets nuttig is. Geen idee eigenlijk wat de toegevoegde waarde van die verzekering is. Ik heb het vorig jaar maar gedaan, voor het goede gevoel.

3. De Oorkonde kun je bij de finish op Alpe d'Huez afhalen. Je kunt hem later ook zelf downloaden van de website en zelf uitprinten.

4. Er is geloof ik wel assistentie. Maar ik heb ze onderweg niet gezien, dus zorg dat je zelf alles bij je hebt (je lijstje komt zo'n beetje overeen met de inhoud van mijn zadeltasje).

5. Er is bovenop de Gladon, in Valloire, en onder aan Alpe d'Huez goede ravitaillering. Verder nog een dozijn waterpunten. Er is daar vanalles te krijgen, maar je moet maar net van die cakejes/ stokbrood, abrikozen etc houden. Neem zelf ook je favoriete gelletjes, repen etc mee.

Succes!

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 05 jan 2009 17:30

Bevestigingsmail net binnen: startnummer 654.

mackworkheimer
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 jul 2007 12:24

mackworkheimer 07 jan 2009 18:35

Weet iemand of je resultaat van vorig jaar een rol speelt bij de toekenning van je startnummer voor dit jaar? Ik ben vorig jaar rond plaats 1000 gefinisht en zou dit jaar graag in het vak met startnummer <2000 starten.

Zo niet kan je je dan via andere wedstrijden van dezelfde organisatie plaatsen, en zo ja wat voor uitslag moet je dan rijden?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24317
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jan 2009 19:12

Rond plek 1000 telt niet echt. Als je in het vak van de 1e 2000 wilt staan is het 't makkelijkst als je je nu gewoon opgeeft. Dan heb je automatisch een laag nummer, mits er niet al te veel mensen hebben ingeschreven.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 07 jan 2009 21:54

[quote="Amclassic-fan"]Rond plek 1000 telt niet echt. Als je in het vak van de 1e 2000 wilt staan is het 't makkelijkst als je je nu gewoon opgeeft. Dan heb je automatisch een laag nummer, mits er niet al te veel mensen hebben ingeschreven.[/quote]

Klopt. Op 19 december was men in de 600. Dus als je opschiet ben je vermoedelijk nog wel onder de <2000.

henkv
Forum-lid
Berichten: 1384
Lid geworden op: 27 dec 2006 19:15
Locatie: Annecy (FR)
Contact

henkv 07 jan 2009 22:03

Ik vraag me overigens serieus af of je je erg druk moet maken om je startplaats. Ok, als je voor een top 100 plaats wil natuurlijk wel. Voor de rest heeft eea z'n voor en z'n tegen. In alle groepen zitten snelle en langzame jongens. Ben je vrij snel en start vooraan maar je krijgt 'n inzinking vind je ook weinig groepjes. Ben je sterk en start je achteraan haal je de hele dag mensen in en als de inzinking komt ben je niet alleen. Ook van achteruit kun je vrij goed inhalen. (ik startte in 2008 om 7:50 en heb op papier iets van 6000 mensen ingehaald.) Je moet af en toe 'ns een kreet slaken maar ik heb 't niet als 'n probleem gezien.
Mijn trainingen op bikeplanner.com

Plaats reactie