Pagina 3 van 18
Geplaatst: 17 dec 2008 23:02
door pinarello
[quote="hoogi"]IS toch vreemd, want ik probeer het net weer en wederom krijg ik andere persoonsgegeven na het valideren. Ik vriend van mij kon wel gewoon inschrijven, maar hij had al een registratienummer.
HEb maar even een mailtje gestuurd naar sportcommunication, mocht ik antwoord krijgen dan laat ik het even weten[/quote]
Vreemd heb gister op mijn eigen reg nummer ingeschreven en net even via een fake naam geprobeerd en geen probleem. Maar even afwachten dan voor je.
Geplaatst: 17 dec 2008 23:27
door hoogi
Toch wel grappig die Fransen. In mijn adres zit een " 't ", dit herkend het programma op een een of andere manier niet.
Maar het is nu opgelost en ben ingeschreven.
(BTW via Firefox werkt de betaling niet dus IE gebruiken)
Pinarello bedankt voor het meedenken
Geplaatst: 18 dec 2008 23:42
door puzo
inschrijven lukte me ook lange tijd niet. Heb toen kontakt opgenomen met de organisatie die mij vertelde dat de server overbezet was. Ze gaven me de raad verder te proberen en vanop verschillende pc's, wat ik gedaan heb. Na enige tijd lukte het toen inderdaad en ben nu wel degelijk ingeschreven. Dus best wat geduld hebben en eens herproberen vanop verschillende computers.
Geplaatst: 21 dec 2008 20:41
door ericpeters
Ik heb me (Proberen te) inschrijven bij En-Route: alles leek goed te gaan maar daarna heb ik niets meer gehoord.
Krijg je daar geen bevestigings mail van of zoiets?
Geplaatst: 21 dec 2008 20:55
door seger
De bevestiging laat even op zich wachten. Maak je geen zorgen. En zeg nou zelf, wat zou je zelf doen: of in je kerstvakantie in de Alpen inschrijvingen gaan verwerken of lekker op 2 houten latten naar beneden roetsjen
Geplaatst: 04 jan 2009 00:58
door r.hilferink
Ben ook van plan om (voor het eerst) de Marmotte te gaan rijden. Ik ben geen leek op het gebied van fietsen van cyclo's maar ik ben toch op zoek naar meer info. Wat betreft voorbereiding/trainen en het rijden van de Marmotte heb ik al veel gelezen op dit forum. Ik heb echter nog een aantal vragen over de "randzaken". Wellicht kunnen jullie me daarmee helpen:
1. Ik lees op forums het een en ander over startvakken. Krijg je na inschrijving daarover een melding (welk vak) of is het het gewoon (zoals bij de Steven Rooks Classic) achter aansluiten? Kunnen jullie een beschrijving geven hoe het gaat bij aankomst in Bourg d'Oisans. Hoe laat aanwezig. Waar melden voor inschrijving etc...
2. Op de site van sportcommunication kun je een verzekering afsluiten. Is bij een eventueel ongeval letselschade via een reisverzekering of de zorgverzekering gedekt? Of moet ik daarvoor nog iets regelen? Schade aan de fiets zal voor eigen rekening zijn, mits natuurlijk veroorzaakt door een andere weggebruiker.
3. Je kunt na afloop je oorkonde ophalen in Alpe d'Huez. Krijg je een exemplaar thuisgestuurd of kun je 'm dowloaden indien je 'm niet afhaalt? Of kun je 'm afhalen op de plek waar je de sensor in moet leveren?
4. Is er met betrekking tot materiaal pech onderweg assistentie van de organisatie? Hoeveel reserve zaken nemen jullie zoal mee? Ik zat zelf te denken aan 2 binnenbandjes naast het gereedschap, de voeding en extra kleding.
5. De voeding verschilt natuurlijk per persoon maar hoeveel nemen jullie zoal mee, indien er geen sprake is van het aanreiken van voeding door familie en vrienden? Hoeveel plaatsen heeft de organisatie geregeld wat betreft ravitaillering?
Ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Geplaatst: 04 jan 2009 01:26
door perik
1. De startnummers gaan op volgorde van inschrijving. De startvakken zijn weer ingedeeld op basis van je startnummer. Dus: hoe eerder je inschrijft, hoe verder vooraan je mag starten.
In Bourg d'Oisans wordt je voor de start door middel van duidelijke pijlen en bordjes naar het goede startvak geleid, dat wijst zich allemaal vanzelf. Iedereen verzamelt zich dus in zijn/haar startvak (half uurtje van tevoren is vroeg genoeg want het is KOUD). Dan worden de vakken om de beurt losgelaten en trekt het spektakel zich in gang.
2. Check eventueel even met je eigen verzekering of zoiets nuttig is. Geen idee eigenlijk wat de toegevoegde waarde van die verzekering is. Ik heb het vorig jaar maar gedaan, voor het goede gevoel.
3. De Oorkonde kun je bij de finish op Alpe d'Huez afhalen. Je kunt hem later ook zelf downloaden van de website en zelf uitprinten.
4. Er is geloof ik wel assistentie. Maar ik heb ze onderweg niet gezien, dus zorg dat je zelf alles bij je hebt (je lijstje komt zo'n beetje overeen met de inhoud van mijn zadeltasje).
5. Er is bovenop de Gladon, in Valloire, en onder aan Alpe d'Huez goede ravitaillering. Verder nog een dozijn waterpunten. Er is daar vanalles te krijgen, maar je moet maar net van die cakejes/ stokbrood, abrikozen etc houden. Neem zelf ook je favoriete gelletjes, repen etc mee.
Succes!
Geplaatst: 05 jan 2009 17:30
door pinarello
Bevestigingsmail net binnen: startnummer 654.
Geplaatst: 07 jan 2009 18:35
door mackworkheimer
Weet iemand of je resultaat van vorig jaar een rol speelt bij de toekenning van je startnummer voor dit jaar? Ik ben vorig jaar rond plaats 1000 gefinisht en zou dit jaar graag in het vak met startnummer <2000 starten.
Zo niet kan je je dan via andere wedstrijden van dezelfde organisatie plaatsen, en zo ja wat voor uitslag moet je dan rijden?
Geplaatst: 07 jan 2009 19:12
door amclassic-fan
Rond plek 1000 telt niet echt. Als je in het vak van de 1e 2000 wilt staan is het 't makkelijkst als je je nu gewoon opgeeft. Dan heb je automatisch een laag nummer, mits er niet al te veel mensen hebben ingeschreven.
Geplaatst: 07 jan 2009 21:54
door pinarello
[quote="Amclassic-fan"]Rond plek 1000 telt niet echt. Als je in het vak van de 1e 2000 wilt staan is het 't makkelijkst als je je nu gewoon opgeeft. Dan heb je automatisch een laag nummer, mits er niet al te veel mensen hebben ingeschreven.[/quote]
Klopt. Op 19 december was men in de 600. Dus als je opschiet ben je vermoedelijk nog wel onder de <2000.
Geplaatst: 07 jan 2009 22:03
door henkv
Ik vraag me overigens serieus af of je je erg druk moet maken om je startplaats. Ok, als je voor een top 100 plaats wil natuurlijk wel. Voor de rest heeft eea z'n voor en z'n tegen. In alle groepen zitten snelle en langzame jongens. Ben je vrij snel en start vooraan maar je krijgt 'n inzinking vind je ook weinig groepjes. Ben je sterk en start je achteraan haal je de hele dag mensen in en als de inzinking komt ben je niet alleen. Ook van achteruit kun je vrij goed inhalen. (ik startte in 2008 om 7:50 en heb op papier iets van 6000 mensen ingehaald.) Je moet af en toe 'ns een kreet slaken maar ik heb 't niet als 'n probleem gezien.