wielen van Sram
-
- Forum-lid
Maar dat zijn niet de S30's
Ik zit ook te denken aan deze Sram wielen.
In december een keer aan Futurumshop gevraagd of ze deze kunnen leveren.
Helaas nog niet, maar worden in het assortiment opgenomen als ze beschikbaar zijn.
Wel vind ik 800-1000 euro erg prijzig voor deze wielen.
Prijzen ze zichzelf daarmee niet uit de markt gezien de wielen van Shimano?
Ok een lagere velg, maar wel lichter en een stuk goedkoper.
In december een keer aan Futurumshop gevraagd of ze deze kunnen leveren.
Helaas nog niet, maar worden in het assortiment opgenomen als ze beschikbaar zijn.
Wel vind ik 800-1000 euro erg prijzig voor deze wielen.
Prijzen ze zichzelf daarmee niet uit de markt gezien de wielen van Shimano?
Ok een lagere velg, maar wel lichter en een stuk goedkoper.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
@ Rufio: denk dat je ze voor 700 euro wel uit de VS kan laten komen (ongeveer, afhankelijk van de wisselkoers). Daar kosten de race $950,- en omgerekend komt dat geloof ik op ongeveer 675 euro. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat ze ze in NL, gezien de wisselkoers, goedkoper zouden zijn. Maar goed, het zijn natuurlijk de standaardprijzen.
Kurvenmeister schreef:@ Rufio: denk dat je ze voor 700 euro wel uit de VS kan laten komen (ongeveer, afhankelijk van de wisselkoers). Daar kosten de race $950,- en omgerekend komt dat geloof ik op ongeveer 675 euro. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat ze ze in NL, gezien de wisselkoers, goedkoper zouden zijn. Maar goed, het zijn natuurlijk de standaardprijzen.
Maar vergis je niet, als je ze uit de VS laat komen komt er minimaal 125 euro bij aan invoerrechten, douanekosten en BTW. Of jij weet iets wat ik niet weet?
Pain is just a state of mind
-
- Forum-lid
@ Der Jan: die had ik even over het hoofd gezien... dom dom dom.
Oja, zie het, prima prijs.
Ben toch wel benieuwd naar de stijfheid en of het gewicht ook echt zo laag licht.
Zo ja, zijn ze goede concurrent van Shamals/Ksyrium SL, maar dan wel Aero.
Zouden ze eigenlijk een velglint nodig hebben, op deze foto lijkt van niet...
Ben toch wel benieuwd naar de stijfheid en of het gewicht ook echt zo laag licht.
Zo ja, zijn ze goede concurrent van Shamals/Ksyrium SL, maar dan wel Aero.
Zouden ze eigenlijk een velglint nodig hebben, op deze foto lijkt van niet...
-
- Forum-lid
Nadat ik op het www al diverse berichten had gelezen over leverdata eind maart van de S30's, heb ik mijn fm gevraagd dat eens na te gaan bij AGU. Die berichten kloppen en de datum is nog maar onder voorbehoud. Even ter info.
Kurvenmeister schreef:Nadat ik op het www al diverse berichten had gelezen over leverdata eind maart van de S30's, heb ik mijn fm gevraagd dat eens na te gaan bij AGU. Die berichten kloppen en de datum is nog maar onder voorbehoud. Even ter info.
Toch heb ik de S30 sprint al op internet te koop zien staan.