Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Welke helm

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 27 okt 2008 15:59

litespeed schreef:
ericpeters schreef:Met de volgende aanbieding moet toch alle twijfel wegvallen.

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=19512

Ik heb er onmiddelijk eentje gekocht als 2e helm naast mijn Atmos.

Weer een typische Bike-2-Build-'aanbieding': zeer beperkte maten en zeer beperkte uitvoeringen.

Heeft te maken met reactie snelheid. Toen ik het mailtje van Bike2Build kreeg ben ik gelijk ingelogd en kon ik bijna alle kleuren en maten nog bestellen. Ik heb vervolgens mijn voorkeurskleur en maat besteld en had hem 2 dagen later in huis. Mijn broer keek een paar uur later en toen waren alleen nog maar een paar S-jes over. (Vind ik voor die prijs van 35 euro eigenlijk ook niet ongewoon)

Ik kan trouwens geen nadelen vinden ten opzichte van mijn Atmos, ook geen echte voordelen behalve prijs. Ik denk dat de Atmos beter koelt maar met dit weer maakt dat niets uit.
Afbeelding

franskarel
Forum-lid

franskarel 27 okt 2008 21:04

Na wat Googlen nog een aanbieding gevonden van deBell Sweep R.Wel niet die scherpe prijs van Bike2Build maar toch een fraaie aanbieding.
Blijkbaar ook niet alle maten en kleuren op voorrraad maar als jouw maat er toevallig nog tussen zit!

http://www.sport44.com/sre/bell_sweep-2008-p-825.html
Stevens SCF2 Shimano Ultegra Easton EA90

kers
Forum-lid

kers 28 okt 2008 15:08

blijft persoonlijk, maar ik heb een Bell Sweep-R en die zit heel lekker om je hoofd. Je hebt volgens mij niet de levenslange garantie van Giro maar wel crash garantie als je hem kapot valt. Dan betaal je een gereduceerd bedrag voor een nieuw helm
wkers

rapsac
Forum-lid

rapsac 31 okt 2008 14:56

Passen is weten. Mode is aardig maar veiligheid moet voor op staan.
Ben zelf erg tevreden met m'n MET Kaos
Trek oclv 9900 pro issue
Gazelle V4 mod.

Plaats reactie