Ervaringen met Cyclewear.eu
En zoals gebruikelijk is de 'one post whiner' binnen 10 minuten van het forum verdwenen.
@moderators: kunnen jullie bij een eerste post er voor zorgen dat bij de woorden: 'kapot', 'slecht', 'niet mijn schuld', automatisch onderstaande foto verschijnt?
@moderators: kunnen jullie bij een eerste post er voor zorgen dat bij de woorden: 'kapot', 'slecht', 'niet mijn schuld', automatisch onderstaande foto verschijnt?
o'7o
- Lcsmet
- Forum-lid HC
mackersv2.0 schreef:Je bedoelt voor de vaste kliek mensen die dan gaat lopen zeuren over de te positieve/negatieve/zoekfunctie niet gebruikt/vage/off topic post, en er zo voor zorgen dat de newbie nooit meer terugkomt?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ik heb trouwens al een hele poos geen gezeur over werking van de zoekfunctie gehoord
Moet je beter zoeken
-
- Forum-lid
monsieurpinot in een ander topic:monsieurpinot schreef:Ik heb trouwens al een hele poos geen gezeur over werking van de zoekfunctie gehoord
Klote zoekfuntie ook: hiermonsieurpinot schreef:Douglas schreef:Patte: afkomstig uit het frans. In het forum verbastert naar pat en pad. Meervoud; pattes, patten of padden. Ter voorkoming van herhaaldelijke, eindeloze en zinloze discussies worden alle varianten geaccepteerd.
ik dacht dat ik de deze vraag een keer aan Onze Taal had gesteld, maar kan 't niet meer terug vinden..
-
- Forum-lid HC
Ik heb overigens als meerdere keren iets bij CycleWear.eu besteld en niets dan lof voor deze webshop. Begin dit jaar nog een Sportful No-Rain lange broek gekocht voor slechts €64,95. Kon deze kostenloos ruilen voor een maatje groter (verzendkosten naar CycleWear voor eigen rekening zoals vermeld, verzenden naar mij 2x gratis). Onlangs ook een Castelli Gabba gekocht maar geconcludeerd dat de maatvoering niet voor mij is. Probleemloos retourneren en binnen een week het geld weer op m'n rekening.
Het is dus niet volledig gratis om te retourneren zoals bij sommige andere winkels, maar daar is de prijs dan ook naar. Ze zijn doorgaans goedkoper dan de bekende namen.
Het is dus niet volledig gratis om te retourneren zoals bij sommige andere winkels, maar daar is de prijs dan ook naar. Ze zijn doorgaans goedkoper dan de bekende namen.
-
- Forum-lid HC
Ik kom geregeld in de winkel, is lekker dichtbij, en heb gisteren m'n GribGrab handschoenen weer teruggebracht wegens een losse naad.
Zonder problemen een nieuwe set meegekregen, dit is al m'n 3e paar in een jaar tijd en wordt telkens onder garantie vervangen.
Goede service van GribGrab en van Cyclewear.
Zonder problemen een nieuwe set meegekregen, dit is al m'n 3e paar in een jaar tijd en wordt telkens onder garantie vervangen.
Goede service van GribGrab en van Cyclewear.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha en ik maar op twitter zoeken (maar ontdek nu dat ik op deraileurpad/deraileurpat zocht )afrit13 schreef:monsieurpinot in een ander topic:monsieurpinot schreef:Ik heb trouwens al een hele poos geen gezeur over werking van de zoekfunctie gehoord
Klote zoekfuntie ook: hiermonsieurpinot schreef:Douglas schreef:Patte: afkomstig uit het frans. In het forum verbastert naar pat en pad. Meervoud; pattes, patten of padden. Ter voorkoming van herhaaldelijke, eindeloze en zinloze discussies worden alle varianten geaccepteerd.
ik dacht dat ik de deze vraag een keer aan Onze Taal had gesteld, maar kan 't niet meer terug vinden..
-
- Forum-lid
Hier ook niets dan lof voor deze (web)shop. Meerdere keren wat gekocht en altijd zeer tevreden!!
Fijne zaak en ook om daar te winkelen. Bestellen gaat ook prima.
Heb daar zonnebrillen en een koersbroek van Vermarc gekocht.
Gelijk weer reclame gemaakt
Heb daar zonnebrillen en een koersbroek van Vermarc gekocht.
Gelijk weer reclame gemaakt
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein