Planet X
Mijn kaders zijn klaar en ik heb er al de eerste kilometers mee onder de wielen. Ze bevallen supergoed; strak, licht, stijf en toch comfortabel. En dat voor een prijs waar je nauwelijks een buil aan kan vallen. Beide Nanolights zijn afgemonteerd met Campa waarbij de witte is voorzien van Superrecord en de zwarte het moet doen met Chorus. Wel zijn ze opgesmukt met Ritchey WCS componenten en qua wielset is de witte gesierd met Easton EA 90 SLX en de zwarte met een handgemaakte set van Zoran (Kinlin velgen en naven van Royce). Verder Arione zadel en stuurlint van Fizik, Look KEO's en Conti's Grand Prix 4000S. Dat wordt weer genieten nu het mooie weer er aan komt. Morgen de vuurdooproute van 160 km met de club.
Ik heb van het setje "Ebony & Ivory" een paar kiekjes gemaakt.
Ik heb van het setje "Ebony & Ivory" een paar kiekjes gemaakt.
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Proficiat, mooie fietsen! Fraai afgemonteerd hoor. Leuk ook, zo'n zwart-wit 'setje'.Geniet er maar volop van!
60 x Ventoux
Kick van een jaar of wat!
Heb deze een paar weken terug in de aanbieding gescoord
Was eigenlijk wat anders van plan, maar het framesetje dat ik eerst op het oog had, was duurder dan deze complete fiets.... (en er moest toch force op komen...)
Alleen zadeltje even gewisseld
Was eigenlijk wat anders van plan, maar het framesetje dat ik eerst op het oog had, was duurder dan deze complete fiets.... (en er moest toch force op komen...)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mooie fiets met goede onderdelen.RKN schreef:Kick van een jaar of wat!
[img]Foto[/img]
Kunnen veel "grote" merkfietsen een puntje aan zuigen
Heb je deze nieuw zo gekocht?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Fiets zo gekocht muv zadeltje; zat trouwens ook een Prologo (Kappa) zadel op, maar ik had liever het Prologo Nago zadeltje dat ik al had.
Oh ja, ik heb bij nader inzien ook de bandjes (echte Hutchinson Nitro's ) gewisseld voor Conti gp 4000 sII
En een paar time rxs carbon pedalen erop gedraaid
Oh ja, ik heb bij nader inzien ook de bandjes (echte Hutchinson Nitro's ) gewisseld voor Conti gp 4000 sII
En een paar time rxs carbon pedalen erop gedraaid
Ik mocht kiezen, zitten Continental Ultrasport onder. (weet eigenlijk nog niet precies hoe die zijn?)
Normaal heb ik die GP4000, maar die stond niet in de keuzelijst. Dus toch maar voor Continental gekozen.
Zaten er bij jouw van die Hutchinson onder ofzo?
Edit; stuurpen moet ik nog aan passen, morgen of overmorgen komt mijn bestelde momentsleutel binnen als het goed is.
En mijn zadel moet nog cm naar boven
Normaal heb ik die GP4000, maar die stond niet in de keuzelijst. Dus toch maar voor Continental gekozen.
Zaten er bij jouw van die Hutchinson onder ofzo?
Edit; stuurpen moet ik nog aan passen, morgen of overmorgen komt mijn bestelde momentsleutel binnen als het goed is.
En mijn zadel moet nog cm naar boven
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Zadel loopt inderdaad een fractie af, maar bijna niks. (neusje is wat gebogen en aan de achterkant lopen de "zijflanken" naar weerszijden wat op, het midden staat nagenoeg waterpas, maar ik zal het inderdaad aan passen.
Maar hoe bedoel je 'stuur vlakker' / De shifters juist laten 'duiken' nog wat, of juist 'ophijsen'?
heb er een kilometertje over de vlakke weg zo mee gefietst en had de indruk dat ik de shifters iets moet ophijsen, om hier lekker op te kunnen leunen.
Edit; wel effe een andere zit dan mijn eigenlijk te groet Lapierre Ik denk dat het met deze wel gaat lukken.
Maar hoe bedoel je 'stuur vlakker' / De shifters juist laten 'duiken' nog wat, of juist 'ophijsen'?
heb er een kilometertje over de vlakke weg zo mee gefietst en had de indruk dat ik de shifters iets moet ophijsen, om hier lekker op te kunnen leunen.
Edit; wel effe een andere zit dan mijn eigenlijk te groet Lapierre Ik denk dat het met deze wel gaat lukken.
Carbon from the planet X