Alles over vakanties op én met de fiets

luik bastenaken luik

Gebruikersavatar
soloist
Forum-lid
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:40

Gebruikersavatar soloist 07 aug 2008 12:02

[quote="Binkie4"]Ik heb een startbewijs voor de 235km. Weten jullie of ik ter plekke voor een andere afstand kan kiezen, of doen ze bij de stempelposten dan moeilijk?[/quote]

Dit stond in de nieuwsbrief:
Wijzigen afstand
Het is opvallend hoeveel deelnemers ons vragen de eerder door hen gekozen afstand te wijzigen.

Indien u nog een wijziging wilt aanbrengen in de eerder opgegeven afstand of een andere wijziging aan ons wilt doorgeven dan is dat nog mogelijk tot uiterlijk 23 juli.
Wijzigingen ná deze datum kunnen niet meer door ons worden verwerkt.

Na 23 juli worden de deelnemersbewijzen automatisch vervaardigd en verzonden naar het door de deelnemer opgegeven adres m.u.v. de deelnemers die hebben aangegeven hun deelnemersbewijs bij de start in Luik op te komen halen.

Met het deelnemersbewijs kunt u uw startkaart en – verplichte – stuurbordje ophalen bij de start in Luik.
Afbeelding

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 07 aug 2008 12:19

Maar niemand zal je tegenhouden als je de route van de 170km volgt hoor. Het is natuurlijk niet de bedoeling als iedereen een andere afstand gaat rijden want dan komt de organisatie wellicht in de problemen bij de bevoorradingen of met de te verwachte drukte op kruispunten. Maar er is echt niemand die er wat van zal zeggen als je voor een kortere ronde gaat.

m@ve
Forum-lid
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 dec 2007 18:40

m@ve 07 aug 2008 12:40

Een geheel andere vraag.

Ik zit de laatste twee dagen te twijfelen over, op welk zadel ik de 235km ga fietsen.

Voorgaande jaren had ik een Fizik Arione maar ik zat nooit echt lekker.

Daarom overgestapt naar de SLR familie en zit perfect.

Ik rij nu op een SLR carbon, geheel carbon, lekker hard en toch comfortabel maar ik heb er nog nooit 235km mee gefiets, na 150km wordt het wat hard maar verder een perfect zadel voor mij.

Voor LBL zit ik te twijfelen tussen de SLR carbon en de gewone SLR (iets meer comfort).

Ik weet een zadel is zeer persoonlijk maar heeft iemand enig advies?



colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 07 aug 2008 12:57

[quote="m@ve"]Een geheel andere vraag.

Ik zit de laatste twee dagen te twijfelen over, op welk zadel ik de 235km ga fietsen.

Voorgaande jaren had ik een Fizik Arione maar ik zat nooit echt lekker.

Daarom overgestapt naar de SLR familie en zit perfect.

Ik rij nu op een SLR carbon, geheel carbon, lekker hard en toch comfortabel maar ik heb er nog nooit 235km mee gefiets, na 150km wordt het wat hard maar verder een perfect zadel voor mij.

Voor LBL zit ik te twijfelen tussen de SLR carbon en de gewone SLR (iets meer comfort).

Ik weet een zadel is zeer persoonlijk maar heeft iemand enig advies?


[/quote]

Als die SLR carbon het perfecte zadel voor je is, gewoon doen!
Dat die na 150 km wat hard aanvoelt lijkt mij niet vreemd, 235 km ga je met dat zadel ook wel redden.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

bianchi_1885
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mar 2008 22:46

bianchi_1885 07 aug 2008 16:12

boven de 200 km ga ik mn slr 135gr ook wel voelen .ik denk op het laatst een zadel wisselen om problemen vragen is!!
niet alleen voor je kont maar ook ivm boutjes en moertjes die ineens los gaan trillen en zo.
ik rij al een week met mn bergcasette en ketting rond ik wil op het laatste moment geen verasingen
ik hoop wel op een beetje beter weer dan vandaag!!!
iedereen die naar luik gaat veel plezier

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 07 aug 2008 17:00

[quote="m@ve"]Een geheel andere vraag.

Ik zit de laatste twee dagen te twijfelen over, op welk zadel ik de 235km ga fietsen.

Voorgaande jaren had ik een Fizik Arione maar ik zat nooit echt lekker.

Daarom overgestapt naar de SLR familie en zit perfect.

Ik rij nu op een SLR carbon, geheel carbon, lekker hard en toch comfortabel maar ik heb er nog nooit 235km mee gefiets, na 150km wordt het wat hard maar verder een perfect zadel voor mij.

Voor LBL zit ik te twijfelen tussen de SLR carbon en de gewone SLR (iets meer comfort).

Ik weet een zadel is zeer persoonlijk maar heeft iemand enig advies?


[/quote]

Ik zou dingen niet gaan veranderen of het moet niet anders kunnen.

Elk zadel gaat hard aanvoelen , misschien omdat je achterste het niet gewend is om lang op een zadel te moeten rusten.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 07 aug 2008 17:39

[quote="bianchi_1885"]
ik rij al een week met mn bergcasette en ketting rond ik wil op het laatste moment geen verasingen
[/quote]

L-B-L......Heb je die daar dan bergen?? ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

bianchi_1885
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mar 2008 22:46

bianchi_1885 07 aug 2008 18:32

nee ,maar toch wel lekker als je een 26 achter heb .
heuvelcassete dan jij ook blij!!!

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 07 aug 2008 19:46

De 1 is de ander niet , maar altijd prettig om lichter te kunnen schakelen op de La Redoute ( 19 en 20 % ) en Cote d'Amermont ( 21 % ).

Ik zeg altijd : " Wat je niet hebt kun je ook niet gebruiken "
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

bianchi_1885
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mar 2008 22:46

bianchi_1885 07 aug 2008 21:04

zo is het maar net.....
liever klein verzetje voor het steilste stuk , dan het laatste stuk lopen.

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 08 aug 2008 12:59

Helaas kan ik LBL niet fietsen, had voor deze tocht bijna 7500 km getraind, echter afgelopen maandag sloeg het noodlot toe op men werk, ik viel van een kruk en brak men heup en elleboog, ben meteen s'nachts geopereerd, en ben met de revalidatie begonnen, mag echter alleen nog maar schuivelen met 1 kruk naar de wc.

gr,

Koos en iedereen die hem wel gaat rijden veel succes

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 08 aug 2008 18:31

Sterkte kalkko, veel succes met je herstel en hopelijk hou je er voor geen nadelige gevolgen aan over!
Volgend jaar dan maar opnieuw proberen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie