ALAN BIKES
-
- Forum-lid HC
Mooi hoor, en exclusief!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Netjes hoor! (ook de gerecyclede plastic delen
Probeer de lijn een beetje te volgen maar wat heeft dit nu met een vlaamse reus te maken?...of was die ook zwart/wit?girlinred schreef:Zo dit topic maar een schopje geven, inmiddels staan er hier twee Alans in huis.
Die Vlaamse reus is van een paar jaar terug...En heeft iets met Sharkie van doenepotheker schreef:Probeer de lijn een beetje te volgen maar wat heeft dit nu met een vlaamse reus te maken?...of was die ook zwart/wit?girlinred schreef:Zo dit topic maar een schopje geven, inmiddels staan er hier twee Alans in huis.
@Sharkie: dank
~live fast, die young ~
Erg mooie fiets geworden hoor.
Veel plezier ermee, gaat vast lukken.
Volgens mij ging sharkman zijn reactie om de reactie daarvoor getyped in hoofdletters haha, en niet over jou fiets(of ik moet het verkeerd hebben begrepen haha)
Volgens mij ging sharkman zijn reactie om de reactie daarvoor getyped in hoofdletters haha, en niet over jou fiets(of ik moet het verkeerd hebben begrepen haha)
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Ik weet heel goed waar Sharkie het over heeft, dat zijn de wielen (die ik dankzij hem heb), zijn overigens niet gerecycled of gerepareerdtimbo16 schreef:Erg mooie fiets geworden hoor.
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid HC
Niet dankzij mij geheel zelf geregeld en aangepast. Heel fraai geworden en nu maar zien hoe goed ze rijden (als het zout weg is)(die ik dankzij hem heb),
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Mooie klassieke look
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la