Transfers en roddels 2009
McEwen gaat weg bij Silence Lotto. Nieuwe ploeg nog onbekend, gerucht gaat dat 't de nieuwe Tinkoff ploeg wordt.
havana schreef:McEwen gaat weg bij Silence Lotto. Nieuwe ploeg nog onbekend, gerucht gaat dat 't de nieuwe Tinkoff ploeg wordt.
Is ie weer verenigd met zijn oude locomotief steegmans! Zou het volgend seizoen andersom worden......?
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Denk niet dat het bij Pozzato om het geld ging, ik denk meer dat het was omdat hij eruit geflikkert werd bij liquigas omdat hij te veeleisend was, of tenminste dat zeiden de belgische presentatoren...
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Gasparotto: Barloworld > Lampre
Cretskens: QuickStep > Silence-Lotto
Cretskens: QuickStep > Silence-Lotto
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
GastheerG schreef:Ook Lance Armstrong weer in "de markt"
Wie weet flikkeren die vrouwen hem niet eruit omdat zijn demarrage te fel is afgebot? Kan ie weer naar dokter Ferrari om zijn uithoudingsvermogen aan te scherpen!
Katyusha betoont sterke interesse voor Cadel Evans. Het is in die optiek dat reeds vroeg in de Tour uitlekte dat Hendrik Redant, begeleider van Evans bij Silence-Lotto, de overstap naar het Russische team zou maken. Blijkt nu dat ex-prof Andrei Tchmil, motor achter de Russische machtsgreep in de wielrennerij, Redant niet moet en de Italiaan achter Bettini in Hendriks plaats wil. Gevolg: indien Redant niet meer terecht kan bij de troepen van Marc Couke valt hij tussen twee stoelen. Ik vermoed dat ons rond Katyusha nog meer verhalen van die aard wachten.
@lior63: Katyusha u onbekend? Even van de wereld geweest Soit, Katjoesja wordt naar alle waarschijnlijkheid de rijkste wielerploeg, en is in feite het huidige Tinkoff met een nieuwe naam en nieuw renners (o.a. Steegmans, Pozzato en De Haes tekenden al).
Hier de berichtgeving van Sporza:
di 15/07/08 - Tinkoff heeft op een persconferentie op de rustdag van de Tour z'n project voor een nieuwe superploeg Katjoesja onthuld. "The sky is the limit."
Tinkoff zal Katjoesja heten en het jaarbudget bedraagt zo'n slordige 30 miljoen euro. (Belga) Met dat budget is Katjoesja de rijkste ploeg in het peloton. Het onttroont Astana, dat maar over de helft van dat budget beschikt.
"We praten nog met Pozzato, Evans, Sastre en Cancellara", zegt de steenrijke ploegmanager Oleg Tinkov.
"Ik zou ook graag met Tom Boonen praten, maar die heeft al ergens anders getekend."
"De renners moeten wel niet zo inhalig zijn. Ze denken allemaal dat wij bulken van het geld. Ik ben geen Abramovitsj, ik ben maar de arme Oleg Tinkov. Ik geef geen cent meer dan de marktprijs."
Hier de berichtgeving van Sporza:
di 15/07/08 - Tinkoff heeft op een persconferentie op de rustdag van de Tour z'n project voor een nieuwe superploeg Katjoesja onthuld. "The sky is the limit."
Tinkoff zal Katjoesja heten en het jaarbudget bedraagt zo'n slordige 30 miljoen euro. (Belga) Met dat budget is Katjoesja de rijkste ploeg in het peloton. Het onttroont Astana, dat maar over de helft van dat budget beschikt.
"We praten nog met Pozzato, Evans, Sastre en Cancellara", zegt de steenrijke ploegmanager Oleg Tinkov.
"Ik zou ook graag met Tom Boonen praten, maar die heeft al ergens anders getekend."
"De renners moeten wel niet zo inhalig zijn. Ze denken allemaal dat wij bulken van het geld. Ik ben geen Abramovitsj, ik ben maar de arme Oleg Tinkov. Ik geef geen cent meer dan de marktprijs."
vriendelijke groet, Philip Albert
-
- Forum-lid
Cancellara heeft het aanbod afgeslagen en Pozzato heeft aangegeven dat het nog niet rond is. Het gaat dus nog niet zo vlot als ze zouden willen bij Katyusha.