Lichte paniek!!!
NEOS schreef:hmmmmmmmmm met deze antwoorden is de vragensteller natuurlijk niet geholpen.
Of wel soms??????????
Oh nee? Heb je de post van 'Gbrand' al gezien.
Volgens mij is dat het ding wat de TS zoekt als hij links in het menu even op Principia klikt. Dus deze discussie over pat of pad is wel degelijk nuttig geweest, anders waren "we" misschien niet eens bij een derailleurhanger uitgekomen.
-
- Forum-lid
Sonic 159
Inmiddels weer terug uit Italie, maar ik ben jullie de afloop van dit verhaal nog schuldig. Alles is goedgekomen. Mijn fietsmaatje heeft 2 dagen voor vertrek een bedrijfje gevonden in Leiden dat het pa(d)(t)je kon CNC frezen. Ze is nu de trotse bezitter van een custom Principia pa(d)(t) van titanium!!!
Mooie vakantie gehad overigens. De Marche is een mooi en nog onontdekt fietsgebied. Wel bezaaid met loodzwaar klimwerk..... Korte en lange hellingen, vaak steil en kort op elkaar volgend.
Mooie vakantie gehad overigens. De Marche is een mooi en nog onontdekt fietsgebied. Wel bezaaid met loodzwaar klimwerk..... Korte en lange hellingen, vaak steil en kort op elkaar volgend.
Gefeliciteerd met je mooie patje, maar...........het hele idee achter een verwisselbare pat is dat de pat zwakker is dan het frame zodat bij een ongeval alleen de pat stuk gaat; die is (relatief) makkelijk te vervangen. Met zo' n mooie tita pat denk ik dat de pat nu sterker is dan het frame en bij een ongeval dus de achtervork verbuigt en je 'custom Principia pa(d)(t) van titanium' heel blijft.