Dindsag 10 juni
-
- Forum-lid
Sssst, straks durft niemand meer...
[quote="Thomas1974"]Tot april fiets ik wel in het weekend, voornamelijk rustige duurtraining D1(/D2) en vrij lang ('n uurtje of 4). Mocht er iemand in de omgeving zijn die mee wil fietsen dan kun je dat hier laten weten.
Rondjes:
-Rotterdam-Alblasserdam-Meerkerk-Vianen-Schoonhoven-Rotterdam
-Rotterdam-Gouderak-Montfoort-Harmelen-Kockengen-Meije-Boskoop-Moerkapelle-Rotterdam
-Of als iemand een ander rondje weet...
Zaterdag ga ik in ieder geval een rondje maken.[/quote]
jammer, k lees het net te laat; k ben net terug van bijna t zelfde rondje...
volgende keer beter
morgen misschien?
of volgend weekend?
Rondjes:
-Rotterdam-Alblasserdam-Meerkerk-Vianen-Schoonhoven-Rotterdam
-Rotterdam-Gouderak-Montfoort-Harmelen-Kockengen-Meije-Boskoop-Moerkapelle-Rotterdam
-Of als iemand een ander rondje weet...
Zaterdag ga ik in ieder geval een rondje maken.[/quote]
jammer, k lees het net te laat; k ben net terug van bijna t zelfde rondje...
volgende keer beter
morgen misschien?
of volgend weekend?
-
- Forum-lid
Morgen zou kunnen. Qua ontmoeting, ik weet niet waar je vandaan komt, is onder de Brienenoord handig? Tijd?
[quote="Thomas1974"]Morgen zou kunnen. Qua ontmoeting, ik weet niet waar je vandaan komt, is onder de Brienenoord handig? Tijd?[/quote]
Uit Alblasserdam, en onderaan de Van Brienenoordbrug is prima.
Maar t tijdstip? Voor morgenochtend is de weersverwachting dat het wat kan miezeren, dus m'n uitslapen komt dan dubbel goed uit.
Heb jij voorkeur?
ik t liefst vanaf 11.00u (of iets later)
Zijn er nog meer liefhebbers om een rondje mee te rijden?
Uit Alblasserdam, en onderaan de Van Brienenoordbrug is prima.
Maar t tijdstip? Voor morgenochtend is de weersverwachting dat het wat kan miezeren, dus m'n uitslapen komt dan dubbel goed uit.
Heb jij voorkeur?
ik t liefst vanaf 11.00u (of iets later)
Zijn er nog meer liefhebbers om een rondje mee te rijden?
-
- Forum-lid
Dan is het voor een rondje Vianen misschien handiger als ik naar Alblasserdam kom. Voor een rondje Meije zou je naar de Brienenoordbrug (Noordzijde) kunnen komen. Heb jij een voorkeur? Tijdstip hangt een beetje van de plek af: 11:30 Brienenoord of 11:00 Alblasserdam?
-
- Forum-lid HC
Nog mensen voor zondag ochtend, waarschijnlijk Sliedrecht-Alblasserdam-Rotterdam-Vianen-Meerkerk-Sliedrecht
-
- Forum-lid
Liever zondagmiddag ivm. kans op dichte mist. Het plan is wel om weer eens een echte D1 rit te gaan doen, en gezien mijn trainingsachterstand zal dat niet erg hard gaan. Maar we kunnen ons nog altijd splitsen natuurlijk.
volgende keer weer.
want morgen het eerste Driebergen ritje, voor de afwisseling he.
overigens hoorde ik net dat de kans op mist 's ochtends niet heel groot is hoor, de kans op een nat pak 's middags is groter.
@Thomas1974
jij hoeft toch niet te splitsen? vorige week ging t toch ook best aardig
want morgen het eerste Driebergen ritje, voor de afwisseling he.
overigens hoorde ik net dat de kans op mist 's ochtends niet heel groot is hoor, de kans op een nat pak 's middags is groter.
@Thomas1974
jij hoeft toch niet te splitsen? vorige week ging t toch ook best aardig
-
- Forum-lid HC
het word een rondje alblasserwaard. Thomas alsje mee wilt kun je ff bellen. Nr staat in pm
-
- Forum-lid
Mwah, bij de brug over de Noord was ik he-le-maal leeg. Dat had misschien meer te maken met de tamelijk zware en lange rit de dag ervoor dan met de rit zelf. De laatste kilometers waren afzien, maar daar wordt je dan wel weer beter van
@japie carbon
Is het een idee om morgenochtend nog even te kijken wat de situatie is, rond 8:30? We kunnen in principe om bijv. 10 u afspreken onder de Brienenoordbrug (noordzijde).
@japie carbon
Is het een idee om morgenochtend nog even te kijken wat de situatie is, rond 8:30? We kunnen in principe om bijv. 10 u afspreken onder de Brienenoordbrug (noordzijde).
-
- Forum-lid HC
@ Thomas1974
Er gaan nog 2 of 3 jongens mee, met hun heb ik al afgesproken om 11 uur bij de brug over de noord. Laat maar horen.
pm en mail zijn onderweg.
Er gaan nog 2 of 3 jongens mee, met hun heb ik al afgesproken om 11 uur bij de brug over de noord. Laat maar horen.
pm en mail zijn onderweg.
Ik ben benieuwd hoe het jullie afgelopen weekend is vergaan. Toen ik zondag mijn rondje maakte viel het me op dat er aanmerkelijk meer gefietst werd dan zo'n drie weken geleden. Mooi!
Eén van komende weekenden ben ik ook graag weer van de partij. Ik houd het forum wel in de gaten.
Zijn er ook al initiatieven of ideeën voor doordeweekse avonden? De dinsdagavond weer? Tot nu toe misschien wat te vroeg donker? Vanaf eind maart moet dat beter zijn.
Het voorjaar kriebelt..
Eén van komende weekenden ben ik ook graag weer van de partij. Ik houd het forum wel in de gaten.
Zijn er ook al initiatieven of ideeën voor doordeweekse avonden? De dinsdagavond weer? Tot nu toe misschien wat te vroeg donker? Vanaf eind maart moet dat beter zijn.
Het voorjaar kriebelt..