Alles over vakanties op én met de fiets

Eens een andere Luik-Bastenaken-Luik.....

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 20 jul 2008 09:40

Oeps,schrijffoutje! Volgens mij lag die klim er al langer! ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

woerdman
Forum-lid

woerdman 20 jul 2008 16:16

Ik kan me helemaal aansluiten bij colnagofreak: op de hele dag 5 min regen (wel keihard) gehad.
Bij de posten hoorde ik wel dat de 6 uur vertrekkers 80km lang in de stromende regen hebben gefietst, de uitslapers kregen als beloning de zon!
Het was weer top geregeld allemaal, waarom kunnen ze in Nederland toch niet zo uitpijlen? Geen enkele keer fout gereden

oyah
Forum-lid

oyah 20 jul 2008 19:11

Gelukkkig waren de weergoden goedgemutst zaterdag. Het Belgisch weerbericht van vrijdagavond liet een zwarte wolk zien, gevuld met bliksemflitsen juist boven het parcours van deze LBL vanuit Aywaille. Die voorspelde bui hebben we inderdaad gehad maar dat was pas om 3 uur. Tot die tijd heerlijk fietsweer met straffe wind tegen naar Bastogne. Dan via de uitstekende rustposten of beter gezegd banketbakkerijen, wind mee naar de finish. We waren zo'n beetje de allerlaatsten die de 205 km finishten. Daar aangekomen waren de organisatoren na een dag verzorging inmiddels allemaal weer aanwezig en boden ons wat te drinken aan. Het was na het douchen om een uur of 7 niet tegen dovemansoren gericht. Een hele pallet bier en glazen werd uitgepakt en we konden daarvan kiezen wat we wilden, heerlijk! Lekkere biertjes dus met de franse Belgen nog gedronken en broodjes met de worst van de BBQ gegeten. Zeer voldaan naar huis. Deze tocht is wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. A la prochaine Aywaille!
Fiets... ook eens 11 speed!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 21 jul 2008 12:51

Goed om te horen dat de thuisblijvers weer ongelijk hadden. Gevolg van het feit dat ik niet ben gegaan is dat ik nu komend weekend op pad mag. Dan wacht de Ardennentrip. Heb er nu al zin in!

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 21 jul 2008 20:13

[quote="havana"]Goed om te horen dat de thuisblijvers weer ongelijk hadden. Gevolg van het feit dat ik niet ben gegaan is dat ik nu komend weekend op pad mag. Dan wacht de Ardennentrip. Heb er nu al zin in![/quote]

Die hoop ik ook weer mee te pakken, mag hopen dat de pijlen nog wat opgeschilderd worden, en hier en daar er wat bij, dat was rondom de Wanne nu nog niet geweldig.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie