zelf meegemaakte spectaculaire valpartijen
[quote="Maatchen"]Heb er als moderator een hekel aan als mensen zich met moderatorstaken gaan bemoeien, maar ik maak hier een uitzondering.
Wat mij betreft gaat dit topic in de prullenbak! [/quote]
Yep, trashen wat mij betreft. Dit voegt helemaal niets aan het forum toe.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
[quote="Il Grasso"][quote="Maatchen"]Heb er als moderator een hekel aan als mensen zich met moderatorstaken gaan bemoeien, maar ik maak hier een uitzondering.
[/quote]
+1
[/quote]
+1
We rarely think people have good sense unless they agree with us.
Ben ik nou de enige die het wel vermakelijk vind? Hij heeft blijkbaar alles nogal overtrokken, fietsers rechts over het voetpad inhalen heb ik op sommige plaatsen ook een handje van, snel door de stad fietsen is leuk werk (moet wel veilig blijven, maar dat heeft ie ook vast overtrokken) en reacties uitlokken is op z'n tijd ook leuk. En dat is hier prima gelukt volgens mij.
[quote="mensma"]Ben ik nou de enige die het wel vermakelijk vind? Hij heeft blijkbaar alles nogal overtrokken, fietsers rechts over het voetpad inhalen heb ik op sommige plaatsen ook een handje van, snel door de stad fietsen is leuk werk (moet wel veilig blijven, maar dat heeft ie ook vast overtrokken) en reacties uitlokken is op z'n tijd ook leuk. En dat is hier prima gelukt volgens mij.[/quote]
Stoer door de stad fietsen is ook niet erg.
Wat mij steekt is dat de TS er prat op gaat dat hij een oude man bloedend aan zijn lot over laat.
Ook als dit maar een verzinsel heeft hij een zieke geest.
Slot erop.
Stoer door de stad fietsen is ook niet erg.
Wat mij steekt is dat de TS er prat op gaat dat hij een oude man bloedend aan zijn lot over laat.
Ook als dit maar een verzinsel heeft hij een zieke geest.
Slot erop.
Flauwekul zeg, de boel een beetje prikkelen hou ik wel van en als ik zie hoe iedereen erover valt vind ik het wel een goede grap. Ik dacht eerst namelijk ook wat is dit voor aso, maar na z'n uitleg vond ik het wel leuk gevonden.
Zieke geest valt wel mee volgens mij, helemaal als je ziet wat voor films er tegenwoordig worden gemaakt in het horrorgenre. Ik ben er zelf geen fan van, maar de bedenkers hoeven volgens mij nog geen zieke geesten te zijn...
Zieke geest valt wel mee volgens mij, helemaal als je ziet wat voor films er tegenwoordig worden gemaakt in het horrorgenre. Ik ben er zelf geen fan van, maar de bedenkers hoeven volgens mij nog geen zieke geesten te zijn...
Wat het hele probleem is, en dat is al naar voren gebracht door anderen, is hoe dit evt. naar buiten toe overkomt. En met de titel 'zelf meegemaakt...." zou dit op 'mijn' forum dus gewoon de prullenbak in gaan. Zo simpel is het, en dat ongeacht of er verder iemand wel of niet over valt, en ongeacht of het wel of niet 'werkelijkheid' is.
Ok, eens. Topic titel veranderen zou ik eerst zeggen in bijv. wie lult het best uit z'n nek. Alleen is de lol er dan vanaf. Dus toch maar weg met deze topic dan.
- de zwarten
- Forum-lid HC
De schalkse ruiters.
Ik reed van mijn werk naar huis toe, en op het fietspad reden twee hockeymeisjes voor mij uit. Op een fiets. Nu is dat op zich niet zo bijzonder, zo haal ik er wel meer in op een dag. 20 meter voor het inhalen zwenkt de fiets met de twee hockeymeisjes naar links. Het fietspad is een auto breed, links is helemaal geen ruimte. We komen aan een weg links en rechts (gescheiden fietspad van de doorgaande voorrangsweg), waar je links of rechts kan, en ik moet gewoon rechtdoor. Ik duik in het gigantisch grote gat rechts, maar plots gaan de meisjes ook scherp naar rechts. Een botsing is onvermijdelijk.
welke versie die nu komt is waar?
a) Het meisje achterop valt achterover van de fiets, en breekt haar nek. Ze valt niet van hoog, maar de boordsteen doet zijn werk en de 6de halswervel is verbrijzeld. Ook een zware hersenschudding is haar deel. Het andere meisje valt ongelukkig met haar borst op de scherpe kant van haar hockey stick, en overlijdt terplekke.
b) Ik val bovenop de 2 meisjes, en het is liefde op het eerste gezicht. Met de ene ben ik 5 jaar gelukkig getrouwd, maar door complicaties door de valpartij is er een tumor gegroeid, waardoor ze kwam te overlijden. De andere, die eigenlijk al die tijd stiekem mijn minnares was, is nu mijn vrouw.
c) We konden ons allebei net staande houden, maar het was wel even serieus schrikken. De meisjes waren meer geschrokken dan ik, en ook een beetje kwaad. Ik vroeg onmiddellijk of alles OK was, en dat bleek zo te zijn. Zij zeiden me dat ik beter uit mijn doppen moest kijken, waarna ik hen antwoordde dat ze niet hadden aangegeven dat ze naar rechts gingen, en ik beloofde dat ik voorzichtiger ging zijn in het vervolg.
nu uw antwoorden.
Ik reed van mijn werk naar huis toe, en op het fietspad reden twee hockeymeisjes voor mij uit. Op een fiets. Nu is dat op zich niet zo bijzonder, zo haal ik er wel meer in op een dag. 20 meter voor het inhalen zwenkt de fiets met de twee hockeymeisjes naar links. Het fietspad is een auto breed, links is helemaal geen ruimte. We komen aan een weg links en rechts (gescheiden fietspad van de doorgaande voorrangsweg), waar je links of rechts kan, en ik moet gewoon rechtdoor. Ik duik in het gigantisch grote gat rechts, maar plots gaan de meisjes ook scherp naar rechts. Een botsing is onvermijdelijk.
welke versie die nu komt is waar?
a) Het meisje achterop valt achterover van de fiets, en breekt haar nek. Ze valt niet van hoog, maar de boordsteen doet zijn werk en de 6de halswervel is verbrijzeld. Ook een zware hersenschudding is haar deel. Het andere meisje valt ongelukkig met haar borst op de scherpe kant van haar hockey stick, en overlijdt terplekke.
b) Ik val bovenop de 2 meisjes, en het is liefde op het eerste gezicht. Met de ene ben ik 5 jaar gelukkig getrouwd, maar door complicaties door de valpartij is er een tumor gegroeid, waardoor ze kwam te overlijden. De andere, die eigenlijk al die tijd stiekem mijn minnares was, is nu mijn vrouw.
c) We konden ons allebei net staande houden, maar het was wel even serieus schrikken. De meisjes waren meer geschrokken dan ik, en ook een beetje kwaad. Ik vroeg onmiddellijk of alles OK was, en dat bleek zo te zijn. Zij zeiden me dat ik beter uit mijn doppen moest kijken, waarna ik hen antwoordde dat ze niet hadden aangegeven dat ze naar rechts gingen, en ik beloofde dat ik voorzichtiger ging zijn in het vervolg.
nu uw antwoorden.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Ik hoop toch echt dat het "c" is!
@de zwarten
Wat een prachtige manier om dit rare topic eer aan te doen.
Ook ik ga voor antwoord C.
Wat een prachtige manier om dit rare topic eer aan te doen.
Ook ik ga voor antwoord C.