Ik ben ook weer van de partij en wel voor de 237km. Vorig jaar kon ik deze tocht niet rijden dus het zal mijn eerste T-B-T worden. Vergeleken met de Waalse pijl van afgelopen zaterdag zal het zondag allemaal een stukkie makkelijker zijn. Ik ga maar eens kijken of ik een beetje kan doorrijden.
Met voeding neem ik ook altijd vrij veel mee. Ik begin de dag met een stevig ontbijt waarmee ik de eerste twee uur prima doorkom. En dan hangt het van de bevoorrading af of ik mijn eigen gells of repen gebruik of dat ik neem wat er ligt. Ik ben op dat gebied erg makkelijk want het maakt me niet zoveel uit wat er ligt. Ik lust zelfs Isostar appel!
Tilff-Bastogne-Tilff 2008
-
- Forum-lid
[quote="b l a f f y"]
Geen treintjes dus uur of 08 as zondag? Iemand anders wellicht?
Noem maar een tijdstip en punt en we trekken die TGV ff door de heuvels!
Ga nu op vakantie, wie weet tot zondag.[/quote]
Laat maar wat horen als je me ziet rijden, ik rij op een rode Trek Madone in een compleet zwarte assos outfit. Kan niet missen
Geen treintjes dus uur of 08 as zondag? Iemand anders wellicht?
Noem maar een tijdstip en punt en we trekken die TGV ff door de heuvels!
Ga nu op vakantie, wie weet tot zondag.[/quote]
Laat maar wat horen als je me ziet rijden, ik rij op een rode Trek Madone in een compleet zwarte assos outfit. Kan niet missen
Volledig zwart met dit weer??
Lekker tochtje. Ik heb de 137 km versie gedaan, was goed te doen. De zon heeft me goed te pakken gehad.
We zijn vrij laat gestart en het was overal enorm druk. Parkeren ging niet van harte en ook de tussenstops waren behoorlijk druk. Verder een mooie dag gehad. Tot mijn verbazing was ik 's avonds nog fit genoeg om de hele avond lekker op het terras te zitten
We zijn vrij laat gestart en het was overal enorm druk. Parkeren ging niet van harte en ook de tussenstops waren behoorlijk druk. Verder een mooie dag gehad. Tot mijn verbazing was ik 's avonds nog fit genoeg om de hele avond lekker op het terras te zitten