Bianchi Infinito of Colnago CLX 2.0
Proficiat! Erg fraai !
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
- Supergrover
- Forum-lid HC
Zeker een mooie fiets. Kicken hè, zo'n eerste ritje?
Mooie fiets en chique dat er een complete groep op zit.
Opmerking van mijn kant, Is je shifter en stuur wel goed afgesteld? Ik heb de indruk dat je stuur iets met de klok mee moet draaien en je daarna de shifter iets hoger moet afstellen.
Mooie fiets en chique dat er een complete groep op zit.
Opmerking van mijn kant, Is je shifter en stuur wel goed afgesteld? Ik heb de indruk dat je stuur iets met de klok mee moet draaien en je daarna de shifter iets hoger moet afstellen.
Camerig is prachtig!
laat ik nou vandaag ook de eerste serieuzere KM's op mijn nieuwe infinito afgelegd hebben... Heerlijk om zo vroeg in het seizoen al lekkerder/harder te fietsen, alleen door nieuw materiaal.
Stuur lijkt me inderdaad iets teveel naar je toe gekanteld, maar kan natuurlijk persoonlijke voorkeur zijn...
Veel infinito plezier in ieder geval!
Stuur lijkt me inderdaad iets teveel naar je toe gekanteld, maar kan natuurlijk persoonlijke voorkeur zijn...
Veel infinito plezier in ieder geval!
Dank voor jullie complimenten
@Supergrover: Ja, ik heb hem ook al op het bianchi-topic geplaatst. Meteen commentaar over m'n rode bidondopjes natuurlijk, die moeten ook celeste zijn :/
@Supergrover: Ja, ik heb hem ook al op het bianchi-topic geplaatst. Meteen commentaar over m'n rode bidondopjes natuurlijk, die moeten ook celeste zijn :/
. De afstelling zal nog even puzzelen zijn. De eerste ritjes zullen het leren.Is je shifter en stuur wel goed afgesteld
Wielrennen imiteert het leven zoals het zou zijn zonder de corrumperende invloed van de beschaving
limburgia schreef:
Dat was een grapje
- Supergrover
- Forum-lid HC
Farelli schreef:limburgia schreef:
Dat was een grapje
je bent gewoon jaloers Pieter (ik ook hoor )
SuperGrover1 schreef:Farelli schreef:limburgia schreef:
Dat was een grapje
je bent gewoon jaloers Pieter (ik ook hoor )
Ik?? IK???
Neuh... heb zelf ook zo'n bidons...
;)
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Farelli schreef:
;)
hahahahah, snelle jelle !!
-
- Forum-lid
ik ben benieuwd of je met deze foto toch nog voor de colnago zou gaan...