Ronde van Romandie
Hoi,
Oei oei oei wat ging Dekker zonet door het ijs. Het gebaar 'kop eraf' zei genoeg.
Weer komt hij tekort in de finale. In mijn optiek toch gisteren de fout gemaakt om veel te snel die eerste 8km af te haspelen. Nu kon hij mee met Astana en zijn eigen Rabobank maar hij komt gewoonweg te kort als het er echt op aankomt.
Toch een mooie etappe hoor.
Gatverdamme.....Dekker heeft opgegeven. Hij zag er niet ziek uit dus heeft 'Meneer' dus waarschijnlijk niet de geestelijke capaciteiten om uit te rijden als het even tegen zit. Juist dan worden wielrenners groot als ze doorgaan (en doodzitten) terwijl ze weten dat de eindwinst niet meer te pakken is.
Bah......wat een kut mentaliteit. Zo zul je nooit groot worden Thomas!!
Mvg, Zorro
Oei oei oei wat ging Dekker zonet door het ijs. Het gebaar 'kop eraf' zei genoeg.
Weer komt hij tekort in de finale. In mijn optiek toch gisteren de fout gemaakt om veel te snel die eerste 8km af te haspelen. Nu kon hij mee met Astana en zijn eigen Rabobank maar hij komt gewoonweg te kort als het er echt op aankomt.
Gatverdamme.....Dekker heeft opgegeven. Hij zag er niet ziek uit dus heeft 'Meneer' dus waarschijnlijk niet de geestelijke capaciteiten om uit te rijden als het even tegen zit. Juist dan worden wielrenners groot als ze doorgaan (en doodzitten) terwijl ze weten dat de eindwinst niet meer te pakken is.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik zie dekker ook voorlopig niet zo groot worden hoor. Hij kan niet geod positie kiezen, hij kan niet sprinten, heeft blijkbaar een slap doorzettings vermogen en kan ook niet om met druk...
Master B schreef:Ik zie dekker ook voorlopig niet zo groot worden hoor. Hij kan niet geod positie kiezen, hij kan niet sprinten, heeft blijkbaar een slap doorzettings vermogen en kan ook niet om met druk...
Goede argumenten :~
Zeker aangezien hij Normandie vorig jaar gewonnen heeft en daarvoor de Tirreno.
Dan kan je inderdaad geen positie kiezen of omgaan met druk.
Daarnaast moet hij zich schamen dan hij 5e wordt in AGR, 5e in WP en 6e LBL.
En dat terwijl hij al 23 jaar.
Sprinten is een ander verhaal.
-
- Forum-lid
ZorroI schreef:Hoi,
Mvg, Zorro
En wat heb jij zo al gepresteerd in het profpeleton?
-
- Forum-lid
ZorroI schreef:Tja, als we zo gaan beginnen dan mag niemand zijn waffel meer opendoen.
Nee hoor. Maar ik vind dat als we een keer in Nederland een talentvolle renner hebben, we meteen maar verwachten dat hij ook alles gaat winnen. Hij heeft dit jaar (net als vorig jaar trouwens) al hele mooie uitslagen gereden.
Vond het gisteren trouwens wel een ongelofelijk mooi staaltje van Francesco De Bonis. Hij reed al een groot deel van de dag op kop. Op de slotklim stampte hij nog in z'n uppie voorop, met erachter het steeds kleiner wordende favorietengroepje. Daaruit weet alleen Beltran hem te achterhalen. Niettemin kan De Bonis nog wel aanklampen. Neemt weliswaar geen kop over, maar zal bergop toch ook moeten blijven trappen.
Uiteindelijk worden ze toch ingelopen. Vervolgens springt John Gadret vlak voor de finish weg. Met in z'n wiel... inderdaad: De Bonis. De Belgische verslaggever zegt al een paar keer dat –- de voluit sprintende -- Gadret gaat winnen. Alleen De Cauwer fluistert nog zachtjes: wacht, wacht, wacht nog even...
En Francesco De Bonis wipt er inderdaad toch nog overheen, en steekt dikverdiend z'n armen in de lucht.
Zelden zo'n fraaie inspanning gezien. Deed me even denken aan Erik Dekker's overwinning in Parijs-Tours.
En gisteravond in de samenvatting bij Studio Sport wordt nota-bene gemeld dat er weinig opzienbarends gebeurde in de koninginnerit. Je ziet ook alleen dat De Bonis over de streep rijdt. Tja, als je ook afgaat op die ene minuut beeldverslag...
Uiteindelijk worden ze toch ingelopen. Vervolgens springt John Gadret vlak voor de finish weg. Met in z'n wiel... inderdaad: De Bonis. De Belgische verslaggever zegt al een paar keer dat –- de voluit sprintende -- Gadret gaat winnen. Alleen De Cauwer fluistert nog zachtjes: wacht, wacht, wacht nog even...
En Francesco De Bonis wipt er inderdaad toch nog overheen, en steekt dikverdiend z'n armen in de lucht.
Zelden zo'n fraaie inspanning gezien. Deed me even denken aan Erik Dekker's overwinning in Parijs-Tours.
En gisteravond in de samenvatting bij Studio Sport wordt nota-bene gemeld dat er weinig opzienbarends gebeurde in de koninginnerit. Je ziet ook alleen dat De Bonis over de streep rijdt. Tja, als je ook afgaat op die ene minuut beeldverslag...
intersantos schreef:ZorroI schreef:Tja, als we zo gaan beginnen dan mag niemand zijn waffel meer opendoen.
Nee hoor. Maar ik vind dat als we een keer in Nederland een talentvolle renner hebben, we meteen maar verwachten dat hij ook alles gaat winnen. Hij heeft dit jaar (net als vorig jaar trouwens) al hele mooie uitslagen gereden.
Hoi,
Nou dan heb ik mijn eigen post toch heel anders gelezen Intersantos.
Ik ben gewoonweg niet zo iemand die meteen in een hosanna stemming gaat. Dat hosanna idee krijgt in Nederland en Belgie (ik dacht dat die volken zo nuchter waren?) nogal snel de overhand en speelt zeker in op het verwachtingspatroon dat men heeft ten opzichte van een sporter. Kijk maar eens hoe Tommeke het in Belgie zwaar te verduren kreeg toen het allemaal niet meer zo lekker liep!!
Waar zeg ik dat Dekker alles maar even moet winnen? Ik observeer en dat is wat ik neerpende.
Dekker ging zwaar door het ijs en dat was een feit.
Feit is ook dat hij zeer snel daarna het bijltje erbij neer gooide en eruit stapte.
Goede renners worden gemaakt in goede maar zeker in slechte ritten. Talent is een groot ding maar om echt de top te bereiken moet je ook een sterke wil en hardheid hebben en hardheid train je niet als het allemaal makkelijk en soepel gaat. Zou wel lekker wezen maar de realiteit is toch echt anders.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Mollema elleboog gebroeken
Tengusa 3K fullcarbon