Fanclub Hanka Kupfernagel
't Is - in ieder geval - niet zo inhoudsloos - al dat van Liz...
(None poetry mode)
Tja Trappie, ieder zn voorkeur...
(None poetry mode)
Tja Trappie, ieder zn voorkeur...
-
- Forum-lid
doe mij maar liz....
ken aan mij liggen maar volgens mij kan je dat nie verglijken
dan maar inhoudsloos (waar ik geen oordeel over kan geven)
ken aan mij liggen maar volgens mij kan je dat nie verglijken
dan maar inhoudsloos (waar ik geen oordeel over kan geven)
[quote="Corniel"]'t Is - in ieder geval - niet zo inhoudsloos - al dat van Liz...
(None poetry mode)
Tja Trappie, ieder zn voorkeur...[/quote]
Liz roeleert wat mij betreft de pan uit hoor! :D:D:D:D
Maar wat je zegt: ieder zijn smaak...
(None poetry mode)
Tja Trappie, ieder zn voorkeur...[/quote]
Liz roeleert wat mij betreft de pan uit hoor! :D:D:D:D
Maar wat je zegt: ieder zijn smaak...
-
- Forum-lid HC
Linkje naar een zeer mooi uitziende website!
http://www.hanka-kupfernagel.de/
En vanaf 16.05 t/m 25.05 Tour de L`Aude - Frankrijk
http://www.hanka-kupfernagel.de/
En vanaf 16.05 t/m 25.05 Tour de L`Aude - Frankrijk
What makes the boat go faster?
Hanka heeft een wat scherpe kaaklijn. Niet dat mooie zacht ronde van Liz.
Ik denk dat dat me mij Hanka wat minder aantrekt.
verder moet ik wel wat griezelen van zulke glim pakjes. Dan kijk ik liever naar siliconen dan naar zo'n glimmende buitenkant (als het al siliconen zijn bij Liz, want die streepjes waar men het bij haar over heeft overtuigen mij niet. Dat zijn gewoon weefselstrengetjes die je bij veel zwaardere borsten ziet- en ook bij siliconen)
Ik denk dat dat me mij Hanka wat minder aantrekt.
verder moet ik wel wat griezelen van zulke glim pakjes. Dan kijk ik liever naar siliconen dan naar zo'n glimmende buitenkant (als het al siliconen zijn bij Liz, want die streepjes waar men het bij haar over heeft overtuigen mij niet. Dat zijn gewoon weefselstrengetjes die je bij veel zwaardere borsten ziet- en ook bij siliconen)
[quote="rene1"] (als het al siliconen zijn bij Liz, want die streepjes waar men het bij haar over heeft overtuigen mij niet. Dat zijn gewoon weefselstrengetjes die je bij veel zwaardere borsten ziet- en ook bij siliconen) [/quote]
heet dat niet 'wishful thinking'?
heet dat niet 'wishful thinking'?
-
- Forum-lid
al zijn lizz haar borsten de helft kleiner hanka kan niet in haar schaduw staan!!!!!
[quote="spin"][quote="rene1"] (als het al siliconen zijn bij Liz, want die streepjes waar men het bij haar over heeft overtuigen mij niet. Dat zijn gewoon weefselstrengetjes die je bij veel zwaardere borsten ziet- en ook bij siliconen) [/quote]
heet dat niet 'wishful thinking'? [/quote]
Ik ben ook wel tevreden met kleiner.....dacht ik
heet dat niet 'wishful thinking'? [/quote]
Ik ben ook wel tevreden met kleiner.....dacht ik
LOL, in het topic over Hanka gaat > 50% vd posts over Lizzie!
Meer on topic: naar mijn mening heeft Hanka in haar gezicht iets 'mannelijks' over zich (niet letterlijk op te vatten , zal de kaaklijn/kin wel zijn), wat mij niet zo aanspreekt...
Meer on topic: naar mijn mening heeft Hanka in haar gezicht iets 'mannelijks' over zich (niet letterlijk op te vatten , zal de kaaklijn/kin wel zijn), wat mij niet zo aanspreekt...
-
- Forum-lid
[quote="trappie"]LOL, in het topic over Hanka gaat > 50% vd posts over Lizzie!
Meer on topic: naar mijn mening heeft Hanka in haar gezicht iets 'mannelijks' over zich (niet letterlijk op te vatten , zal de kaaklijn/kin wel zijn), wat mij niet zo aanspreekt...[/quote]
Helemaal mee eens, hadden vroeger de echte russische en oost duitse atletes ook, wil ik verder niets mee suggereren maar viel me gewoon ook op. Beetje mannelijk krachtvoer is nooit weg.
Meer on topic: naar mijn mening heeft Hanka in haar gezicht iets 'mannelijks' over zich (niet letterlijk op te vatten , zal de kaaklijn/kin wel zijn), wat mij niet zo aanspreekt...[/quote]
Helemaal mee eens, hadden vroeger de echte russische en oost duitse atletes ook, wil ik verder niets mee suggereren maar viel me gewoon ook op. Beetje mannelijk krachtvoer is nooit weg.
Het is best een mooie vrouw, maar ze heeft inderdaad inderdaad een iets grof gezicht, niet heel fijn. Haar krachtige stijl van fietsen, zoveel power, prachtig om te zien. Daar kan ik echt van genieten als ze weer eens met de grote versnelling doortrekt.