fiets special onderhoud
Gister zat de onderhoudsgids dan toch eindelijk bij de post. Dus 10 maart, ipv 4 maart. Zeg dan niet dat we het magazine 4 maart ontvangen als je het niet waar kunt maken...
- ridefreeordie
- Forum-lid
Gisteren ben ik in twee verschillende kiosken geweest (bruna en AKO) en ook bij plaatselijke boekhandel, maar niemand heeft de special liggen. Wel allemaal de Fiets-ProCycling combi..
Is de levering via Aldipress vertraagd???
Is de levering via Aldipress vertraagd???
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
- ridefreeordie
- Forum-lid
Hmm, vreemd heb zelfs nog de hulp van personeel ingeschakeld, niet te vinden. Misschien al uitverkocht....
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="RideFreeOrDie"]Gisteren ben ik in twee verschillende kiosken geweest (bruna en AKO) en ook bij plaatselijke boekhandel, maar niemand heeft de special liggen. Wel allemaal de Fiets-ProCycling combi..
Is de levering via Aldipress vertraagd???[/quote]
ligt bij diverse albert heijnen in de winkel (vreemd want die verkopen niet altijd de gewone Fiets)
Is de levering via Aldipress vertraagd???[/quote]
ligt bij diverse albert heijnen in de winkel (vreemd want die verkopen niet altijd de gewone Fiets)
[quote="Wieltje"]Ik heb ze anders wel bij de Bruna op het station zien liggen.[/quote]
Dat kan kloppen. Ik heb mijn exemplaar ook bij de lokale Bruna gekocht. Later zag ik ze bij een andere Bruna ook liggen.
Dat kan kloppen. Ik heb mijn exemplaar ook bij de lokale Bruna gekocht. Later zag ik ze bij een andere Bruna ook liggen.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955