Wie heeft er ervaring met Mammoet fietsen in Den Haag
Gisteren schoenen bestelt bij mammoet.. maat 43 gewoon te bestellen .. op voorraad volgens de site... afgerekend en alles .. Krijg ik de dag erna een mailtje.. schoenen zijn er niet meer . We hebben wel nog deze en deze voor u ... GRRRRR . Verkoop geen spullen die je niet hebt !
-
- Forum-lid
vuurwerk daar zijn ze goed in met oud jaar ,voor de rest .........
verder nog ervaringen met het los bestellen van onderdelen(levering enz)
ben van plan deze te kopen en die zijn bijna nergens meer te krijgen:
http://www.mammoet.nl/store/catalog/pro ... s_id/10899
ben van plan deze te kopen en die zijn bijna nergens meer te krijgen:
http://www.mammoet.nl/store/catalog/pro ... s_id/10899
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter
Tja, ik heb er een paar keer iets gekocht, waaronder ook een singlespeed Kona en dat ging steeds goed.
Voor service ben ik nooit terug gegaan want ik woon in Eindhoven en kan veel zelf aan mijn fietsen onderhouden/repareren.
Ook wel eens online besteld en vaak heen en weer gemaild... Toch altijd netjes en uitgebreid antwoord op mijn specifieke vragen gehad. (inclusief Haagse humor)
Bij online bestellen raad ik aan gewoon eerst te mailen/bellen of het daadwerkelijk nog op voorraad is.
Maar ze hebben inderdaad hun eigen stijl. Denk ook dat je een beetje geluk met ze moet hebben.
Voor service ben ik nooit terug gegaan want ik woon in Eindhoven en kan veel zelf aan mijn fietsen onderhouden/repareren.
Ook wel eens online besteld en vaak heen en weer gemaild... Toch altijd netjes en uitgebreid antwoord op mijn specifieke vragen gehad. (inclusief Haagse humor)
Bij online bestellen raad ik aan gewoon eerst te mailen/bellen of het daadwerkelijk nog op voorraad is.
Maar ze hebben inderdaad hun eigen stijl. Denk ook dat je een beetje geluk met ze moet hebben.
Ik heb me ook voorgenomen er nooit meer wat te kopen; slechte service (de jongen die mij hielp had geen idee waar hij het over had), in de webshop worden spullen aangeboden die niet meer op voorraad zijn en mij werden fietsshirts als nieuw aanboden die al gebruikt waren. Schandalig.
"Parijs is nog ver. Er kan nog veel gebeuren."