Overzichtspagina wielen
Ghisallo schreef:oke update: neuvation/fsa wielen en foto's bij ligtweigt,nimble,pazzaz, hed, fulcrum en neuvation
miche/mavic zal later worden.
ik heb nieuwe wielsets toegevoegd
Rolf prima en ritchey. rolf prima heeft amerikaanse prijzen, heb namelijk de prijzen van hun site af gehaald. Zal de euro prijzen nog wel berekenen.
EDIT: Ik zal dit topic proberen voor volgende week maandag compleet te hebben dus ook met de grote merken mavic/shimano die vele wielsets hebben.
de dtswiss RRC 1250 wielen staan in je lijst als tubes maar ze zijn voor clinchers
columbus schreef:Bij pazzas ofzo staat er denk ik een foutje, de velg is 53mm hoog en op de foto lijkt gij 50mm (ongeveer) hoog.
Je hebt wel goed ogen
Jij zocht toch ook nieuwe wielen mischien zijn de blackjacks iets voor jou of cane creek, heb je een keer iets anders.
inderdaad, blackjack lijkt me wel wat, ik kon er 2dehandsen kopen van spEric, heb hem een PM gestuurd, hij heeft enkele keren geantwoord, maar mijn laatste 2 mails niet. Weet dus iemand of die plots overleden is ofzo?
Maar cane creek maakt (volgens de site) precies enkel nog piste wielen?
En is hun logo trouwens geen salamander/hagedis ipv een krokodil?
Het gaat meer om een indicatie denk ik. Als je een licht klimsetje zoekt en je ziet hier in de lijst een wielset staan van 1500 gram, heb je daar genoeg info aan. Of die set dan 1500 of 1800 weegt, het voldoet allebei niet.
Dan zou je evt. een hele lijst moeten maken á la weightweenies.
edit: Hed is wel erg optimistisch zo te horen :O
Dan zou je evt. een hele lijst moeten maken á la weightweenies.
edit: Hed is wel erg optimistisch zo te horen :O
wezep schreef:Is het handig om de echte gewichten van de wielen erin op te nemen?
Vb: Hed Jet 60 zou 1675gr wegen. Mijn setje zit op 1860
Ja dan moet je bij snellewielen.nl zijn, heb daar namelijk de gewichten/prijsen van Hed vandaan gehaald.
columbus schreef:inderdaad, blackjack lijkt me wel wat, ik kon er 2dehandsen kopen van spEric, heb hem een PM gestuurd, hij heeft enkele keren geantwoord, maar mijn laatste 2 mails niet. Weet dus iemand of die plots overleden is ofzo?
Enkel piste wielen, volgens mij niet.
Ja het is inderdaad een salamander:) , vind het wel een leuk merk btw
mooie carbon wielen!!!