Gezocht: mensen om te interviewen voor studie!
- plantagenet
- Forum-lid
[quote="Le Grimpeur"]Wel jammer dat ik niet aan de profielschets voldoe:(, want zo'n betaald tripje is natuurlijk nooit weg:).[/quote]
Huh? Ben je zo oud of verdien je zo weinig ? :p
@ MeikeS: Misschien kun je een oproep plaatsen via de site van de Fietsersbond, die hebben veel leden die vooral 'normaal' fietsen. Wat je op dit forum aantreft zijn vooral gesjeeste fanaten....hehehe
@ MeikeS: Misschien kun je een oproep plaatsen via de site van de Fietsersbond, die hebben veel leden die vooral 'normaal' fietsen. Wat je op dit forum aantreft zijn vooral gesjeeste fanaten....hehehe
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote="Plantagenet"][quote="Le Grimpeur"]Wel jammer dat ik niet aan de profielschets voldoe:(, want zo'n betaald tripje is natuurlijk nooit weg:).[/quote]
[/quote]
Inderdaad, ik val buiten de aangegeven leeftijdscategorie...
...en met de tegenwoordige kortingen op de pensioenen...
[/quote]
Inderdaad, ik val buiten de aangegeven leeftijdscategorie...
...en met de tegenwoordige kortingen op de pensioenen...
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
je kon ook nog te jong zijn hé
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Nou, ik sta daar op de Ventoux en om daar te komen was voor m'n gevoel in elk geval verder dan 5 km:p! En trapondersteuning zou ook niet gek zijn geweest;).
60 x Ventoux
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pffffft, is het nu echt zo moeilijk om gewoon ontopic te blijven en de topicstartster gewoon in haar waarde te laten?
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Pffffft, is het nu echt zo moeilijk om gewoon ontopic te blijven en de topicstartster gewoon in haar waarde te laten?[/quote]
Kan wel, maar zeg zelf de omschrijving van de doelgroep is niet echt duidelijk...
Ik ben overigens wel benieuwd wat ze wil onderzoeken.
Kan wel, maar zeg zelf de omschrijving van de doelgroep is niet echt duidelijk...
Ik ben overigens wel benieuwd wat ze wil onderzoeken.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
@MeikeS (TS): Ik adviseer je e.a. nogmaals helder uit te leggen. Er is veel onduidelijk over de beweegredenen van het onderzoek en de doelgroep die je voor ogen hebt.
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je tot op heden onvoldoende hebt verdiept in dit forum, en daar geen mensen zal vinden die in je doelgroep vallen. (dit is namelijk een racefiets- & MTB-forum)
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je tot op heden onvoldoende hebt verdiept in dit forum, en daar geen mensen zal vinden die in je doelgroep vallen. (dit is namelijk een racefiets- & MTB-forum)
Volgens mij is MeikeS al lang afgehaakt.
Of ze heeft ingezien dat dit forum wellicht toch de juiste doelgroep is.
Of ze is het gezeur daarover van ons beu.
In beide gevallen zie ik toch nog graag een reactie van de TS.
Leg maar eens haarfijn uit waarom wij wel tot de doelgroep behoren. Als die uitleg duidelijk maakt dat ook wij de doelgroep zijn, wil nog best aan het onderzoek meewerken.
Of vertel gewoon dat wij bij nader inzien toch niet de doelgroep niet zijn
Of ze heeft ingezien dat dit forum wellicht toch de juiste doelgroep is.
Of ze is het gezeur daarover van ons beu.
In beide gevallen zie ik toch nog graag een reactie van de TS.
Leg maar eens haarfijn uit waarom wij wel tot de doelgroep behoren. Als die uitleg duidelijk maakt dat ook wij de doelgroep zijn, wil nog best aan het onderzoek meewerken.
Of vertel gewoon dat wij bij nader inzien toch niet de doelgroep niet zijn
Live fast; die young. mijn blog
Als ik het zo zie, dan kan de doelgroep naar context omschreven worden als recreatieve fietsliefhebber zoals in: fietstochten in de zomer met het gezin, fietsen van en naar werk, met andere woorden fysiek eerder bescheiden recreanten, die dan binnen het kader van het onderzoek bevraagd worden naar de mogelijke interesse/drijfveer om deze activiteiten op een fysiek nog minder lastige manier uit te voeren. De kans is dus inderdaad eerder beperkt dat op dit forum veel mensen zitten met een dergelijk fietsprofiel.
Echter, voor het onderzoek moet louter voldaan worden aan de opgegeven parameters, en los van het feit dat dit een sterke vertekening kan gaan geven in de resultaten van dit onderzoek - en de fietsproducent dus waardeloze informatie oplevert, of erger nog, op het slechte been kan zetten naar strategische beslissingen toe - kan de TS dus perfect op basis hiervan op dit forum een aantal leden gaan terugvinden.
Dit vanuit mijn hoedanigheid als student marketing
Echter, voor het onderzoek moet louter voldaan worden aan de opgegeven parameters, en los van het feit dat dit een sterke vertekening kan gaan geven in de resultaten van dit onderzoek - en de fietsproducent dus waardeloze informatie oplevert, of erger nog, op het slechte been kan zetten naar strategische beslissingen toe - kan de TS dus perfect op basis hiervan op dit forum een aantal leden gaan terugvinden.
Dit vanuit mijn hoedanigheid als student marketing
"Het is een kwestie van perceptie: Als jij afdaalt terwijl ik klim, vlieg ik die berg op!"
Focus Cayo 3.0 2011
Focus Cayo 3.0 2011