Fietsenhumor ;)
-
- Forum-lid
[quote="Dual"]haagse humor: een kankah fiets op een kankah dak kankahrun[/quote]
Is dit leuk? Ik denk van niet ...
Is dit leuk? Ik denk van niet ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
wil ik ook niet kenne!!! ( ivm haagse humor meest nie om te lachen)
-
- Forum-lid
Nederlandse humor: lachen met het onnozele feit dat ze een fiets op een dak gooien.
Belgische humor: De fiets droog op het dak zetten en vertrekken naar de bestemming, en hopen dat er geen al te lage bruggen zijn.
Belgische humor: De fiets droog op het dak zetten en vertrekken naar de bestemming, en hopen dat er geen al te lage bruggen zijn.
Excuse me while I kiss the sky
[quote="Ridley rijder"]Belgische humor: De fiets droog op het dak zetten en vertrekken naar de bestemming, en hopen dat er geen al te lage bruggen zijn.[/quote]
Dat is niet erg lachwekkend. Het is mij dus een keer gebeurd dat ik achter een Nederlandse (niet een Belgische) auto reed waar de dakdrager met 2 Pinarello's en een Colnago van los kwam bij een erg lage brug en voor mij op de weg stuiterde.
Dat is nog eens wat anders dan een baksteen door je ruit.
Dat is niet erg lachwekkend. Het is mij dus een keer gebeurd dat ik achter een Nederlandse (niet een Belgische) auto reed waar de dakdrager met 2 Pinarello's en een Colnago van los kwam bij een erg lage brug en voor mij op de weg stuiterde.
Dat is nog eens wat anders dan een baksteen door je ruit.
Ik heb het voor de koers met een ploegmaat van me ook meegemaakt. Ploegleier ( ik mag hem niet zo ) reed door een tankstation een dorp verderop ( Teteringen voor de kenners) en die hebben nogal een laag dak +/-2.5meter hoog. Zijn fiets stond op het dak, en raakte net de bovenkant. Zijn zadel had de vorm gekregen van een Concorde vliegtuig. Maar door de klap was wel zijn frame gescheurd... Lekker voor een koers met een van onze bagger fietsen te moeten startten...
http://www.1world2wheels.org/" onclick="window.open(this.href);return false;