Fanclub Liz Hatch
-
- Forum-lid
[quote="harrebas"]Zomaar een stomme vraag: wat heeft ze gepresteerd als wielrenster? Om een één of andere reden lijkt niemand zich hierom te bekommeren
En terecht....................[/quote]
haha die vraag had ik ook eerder gesteld
haha die vraag had ik ook eerder gesteld
[quote="maurice"][quote="maurice"]Iemand al op het idee gekomen om Lizz hiervan op de hoogte te brengen?
Wellicht reageert ze![/quote]
Gedaan!![/quote]
Kijk dat goed nieuws, wanneer is de 1ste fan-club dag? Nodigen we er meteen uit!
Wellicht reageert ze![/quote]
Gedaan!![/quote]
Kijk dat goed nieuws, wanneer is de 1ste fan-club dag? Nodigen we er meteen uit!
[quote="Alp d'Huez53:15"]Hulde, hulde! Jullie zijn voortvarend met m'n idee aan de slag gegaan! [/quote]
Een goed idee wordt op waarde beoordeeld en beloond!:D
Bovendien kan ik op dit forum nou eindelijk eens over iets praten waar ik wel verstand van meen te hebben........
Een goed idee wordt op waarde beoordeeld en beloond!:D
Bovendien kan ik op dit forum nou eindelijk eens over iets praten waar ik wel verstand van meen te hebben........
Groet,
Mike
Mike
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ze rijdt zo te zien vaak in Belgie, kan iemand me doorgeven wanneer het én warm is én Liz Hatch weer in Belgie moet koersen?
Misschien zouden we wel een soort van sms service op kunnen zetten, weerradar gekoppeld aan het wedstrijdschema van Liz Hatch zo dat automatisch de kans op mooie foto's wordt berekend. Kan de redactie van Fiets hier misschien niet een stagiaire op zetten als extra service richting de abonnees?
Weet zeker dat het aantal abonnees explosief zal stijgen waardoor eventuele kosten er zo uit zijn!
Misschien zouden we wel een soort van sms service op kunnen zetten, weerradar gekoppeld aan het wedstrijdschema van Liz Hatch zo dat automatisch de kans op mooie foto's wordt berekend. Kan de redactie van Fiets hier misschien niet een stagiaire op zetten als extra service richting de abonnees?
Weet zeker dat het aantal abonnees explosief zal stijgen waardoor eventuele kosten er zo uit zijn!
[quote="Remon@"][quote="harrebas"]Zomaar een stomme vraag: wat heeft ze gepresteerd als wielrenster? Om een één of andere reden lijkt niemand zich hierom te bekommeren
haha die vraag had ik ook eerder gesteld [/quote]
Nou dat is dan volledig ondergesneeuwd. Maar eigenlijk interesseert het me geen r##t. Hehehehehe
haha die vraag had ik ook eerder gesteld [/quote]
Nou dat is dan volledig ondergesneeuwd. Maar eigenlijk interesseert het me geen r##t. Hehehehehe
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
Guys,
Come on!! Wat is is dit voor ziekelijk gedrag? Mooie vrouw inderdaad maar moeten we daar nu zo een hype over maken? Lijkt wel een kudde bronstige stieren. Komen juliie thuis tekort of zo?
Ik zal niet ontkennen dat de foto's van Liz mooi zijn (want dat zijn ze zeker wel )maar laten we er geen schunnige zaak van maken.
Mooie vrouw maar maak er geen Playmate van.
Einde verhaal.
Mvg, Zorro
Come on!! Wat is is dit voor ziekelijk gedrag? Mooie vrouw inderdaad maar moeten we daar nu zo een hype over maken? Lijkt wel een kudde bronstige stieren. Komen juliie thuis tekort of zo?
Ik zal niet ontkennen dat de foto's van Liz mooi zijn (want dat zijn ze zeker wel )maar laten we er geen schunnige zaak van maken.
Mooie vrouw maar maak er geen Playmate van.
Einde verhaal.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Echt een verschrikkelijk topic, zo verschrikkelijk dat het eigenlijk wel weer geweldig is
één probleem doet zich echter voor. Denken we nu werkelijk dat Liz gaat reageren als het alleen maar over haar lichaam gaat??? De Liz Hatch fanclub lijkt me dan geen lang leven beschoren!
oja, voor de mensen die meer in de SPORTVROUW liz geinteresseerd zijn....
Voornaam: Elizabeth (Liz)
Achternaam: Hatch
Nationaliteit: Verenigde Staten
Geslacht:
Leeftijd: 27 jaar
Geboortedatum: 3 juni 1980
Geboorteplaats: Martinez, California, Verenigde Staten
Professional:
--------------------------------------------------------------------------------
(Er zijn 4 zeges opgenomen in het bestand, incl. klassementen)
--------------------------------------------------------------------------------
2006: 2e in Berlare (V) (BEL)
2007: 1e in Cougar Mountain Classic (V) (USA)
2007: 1e in Cougar Mountain Classic, Criterium (V) (USA)
2007: 1e in Albany, Criterium (V), Albany, California (USA)
2007: 1e in Chico Downtown, Criterium (V), Chico, California (USA)
2007: 2e in Cox Charities Cycling Classic (V), Providence, Rhode Island (USA)
2007: 2e in Benicia Downtown, Criterium (V), Benicia, California (USA)
één probleem doet zich echter voor. Denken we nu werkelijk dat Liz gaat reageren als het alleen maar over haar lichaam gaat??? De Liz Hatch fanclub lijkt me dan geen lang leven beschoren!
oja, voor de mensen die meer in de SPORTVROUW liz geinteresseerd zijn....
Voornaam: Elizabeth (Liz)
Achternaam: Hatch
Nationaliteit: Verenigde Staten
Geslacht:
Leeftijd: 27 jaar
Geboortedatum: 3 juni 1980
Geboorteplaats: Martinez, California, Verenigde Staten
Professional:
(Er zijn 4 zeges opgenomen in het bestand, incl. klassementen)
2006: 2e in Berlare (V) (BEL)
2007: 1e in Cougar Mountain Classic (V) (USA)
2007: 1e in Cougar Mountain Classic, Criterium (V) (USA)
2007: 1e in Albany, Criterium (V), Albany, California (USA)
2007: 1e in Chico Downtown, Criterium (V), Chico, California (USA)
2007: 2e in Cox Charities Cycling Classic (V), Providence, Rhode Island (USA)
2007: 2e in Benicia Downtown, Criterium (V), Benicia, California (USA)
no pain no gain