Ik heb zojuist een hoogteprofiel gemaakt van de 105km rit, zodat jullie ongeveer een idee krijgen hoe de rit verloopt.
Let er wel op, dat het een schets is, bijvoorbeeld de Kartenspielerweg heb ik niet echt nauwkeurig nagetekend omdat daar gewoon teveel kleine heuveltjes in zitten, maar ik heb wel op Google Earth alle hoogtepunten gecontroleerd.
[img=http://img517.imageshack.us/img517/3562 ... oi8.th.jpg]
P.S.
In de andere topic, had ik ook al de 85km rit geintroduceerd als voorstel voor mensen die de 105km te lang vinden. In deze rit komen de Brandenberg, Kartenspielerweg, Geldernberg en de Stekkeberg niet voor.
De kortere rit, 85km slaat dus het stuk tussen 27km en 50km over, je gaat dan over een vrij vlakke weg, direct door het Reichswald. En je gaat van 78km direct naar de 83km, doordat je niet de lus van de Stekkenberg pakt.
Forumrit Berg en Dal 9 maart
De hoogtemeters zou je nu wel een beetje kunnen inschatten.
Maar als ik morgen tijd heb, zal ik via Google Earth ze de hm optellen (niet super betrouwbaar, maar ik heb helaas geen hoogtemeter op mijn fiets.)
Gelukkig staan er wel 4 hellingen op Hardfietsen.nl met hoogte en stijgingspercentage: de Groesbeekseweg, Oude kleefsebaan, Oude Holleweg en de Van Randwijckweg.
Maar als ik morgen tijd heb, zal ik via Google Earth ze de hm optellen (niet super betrouwbaar, maar ik heb helaas geen hoogtemeter op mijn fiets.)
Gelukkig staan er wel 4 hellingen op Hardfietsen.nl met hoogte en stijgingspercentage: de Groesbeekseweg, Oude kleefsebaan, Oude Holleweg en de Van Randwijckweg.
[quote="lancev7"]Rufio kun je enige indicatie geven hoeveel hoogtemeters de mannen gaan maken tijdens deze rit[/quote]
Volgens Bikely.com : De 104 km versie >> 813 Hm
83 km versie : 709 Hm
Het is volgens mij allemaal wel te doen , het zijn geen lange beklimmingen en het is geen wedstrijd maar SUSTje , of niet soms.
Het is volgens mij allemaal wel te doen , het zijn geen lange beklimmingen en het is geen wedstrijd maar SUSTje , of niet soms.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="bluebird1"][quote="GastheerG"]Ik had eerst met een single speed mee willen doen maar die Oude Holleweg zit dan denk ik smerig in de weg [/quote]
uh uh...... ik wil italiaanse paardjes zien, hoor
[/quote]
Heb net een nieuw duits paardje, mag dat ook
uh uh...... ik wil italiaanse paardjes zien, hoor
[/quote]
Heb net een nieuw duits paardje, mag dat ook
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
[quote="who cares"][quote="lancev7"]Rufio kun je enige indicatie geven hoeveel hoogtemeters de mannen gaan maken tijdens deze rit[/quote]
[/quote]
Ik wist niet dat je bij Bikely.com ook de hm kon zien, waar staan die?
[/quote]
Ik wist niet dat je bij Bikely.com ook de hm kon zien, waar staan die?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ik blijf het topic volgen en zal tzt laten weten of ik wel/niet meedoe. Lijkt me iig een mooie route in een deel van Nederland waar ik praktisch nog niet gefietst heb.
Hoogtemeters kun je zien bij het kopje: Show > Elevation profile.