Heeft iemand al RED TT shifters? Zo ja, hoelang heeft het geduurd voor ze geleverd zijn en waar zijn ze besteld?
En weet iemand of ze heel toevallig ergens op voorraad zijn?
Ik heb ze nodig om mijn TT-fiets af te laten maken, maar de levering lijkt vooralsnog lang te duren...
RED bereikt Europa!
wolfy schreef:Heeft iemand al RED TT shifters? Zo ja, hoelang heeft het geduurd voor ze geleverd zijn en waar zijn ze besteld?
Ik heb ze nodig om mijn TT-fiets af te laten maken, maar de levering lijkt vooralsnog lang te duren...
TT shifters van Sram heb ik ja. Die horen eigenlijk niet eens bij de Red groep en bestonden vorig jaar al. Ik heb ze in de US gekocht.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:wolfy schreef:Heeft iemand al RED TT shifters? Zo ja, hoelang heeft het geduurd voor ze geleverd zijn en waar zijn ze besteld?
TT shifters van Sram heb ik ja. Die horen eigenlijk niet eens bij de Red groep en bestonden vorig jaar al. Ik heb ze in de US gekocht.
Inmiddels zijn ze op m'n TT-fiets gemonteerd!
hardrijdster, geen wielrenster