Sinds mei werk ik op 17km van mijn woonplaats en 4 x per week doe ik dit met de fiets, helaas hebben ze bij ons ook geen douche wel een kleedlokaal..
Ik los het maar op door mijn kleren in mijn rugzak te stoppen en op mijn werk me om te kleden en op te frissen met koud water werkt prima wat mij betreft, op de heen weg rij ik overigens ook rustiger dan op de terugweg en meestal rijd ik een paar km extra op de terugweg...
Geen douche op het werk
-
- Forum-lid
Vanaf vorige week ga ik ook op de racefiets dagelijks naar mijn nieuwe werkgever zonder douche. Het is 29km enkele reis. Er is uiteraard wel een toiletruimte en inderdaad wat al eerder is geschreven, een washandje, handdoek, douchegel en deo, schone onderbroek en sokken mee in het rugzakje en je kan weer fris aan het werk. Ik heb een kantoorbaan en laat de hele week mijn nette schoenen op mijn werk staan en neem om de dag een schoon een overhemd en broek mee. alle maal in het rugzakje. past prima, overhemd kreukt niet als je 'm op een juiste manier in je rugzak doet. Een tip voor degene met een pantalon, deze bij de pijpen pakken in de plooi laten vallen en oprollen..
Maar een douche met kast- en kleedruimte is idealer..
maar ondertussen zit ik 10 u per week op de fiets
Maar een douche met kast- en kleedruimte is idealer..
maar ondertussen zit ik 10 u per week op de fiets