Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
bert30
- Forum-lid
bert30
07 jan 2009 21:58
klontje schreef:@ dijkstra, egbert egberts in borger! super service! het verbaast me trouwens niet dat je buiten assen kijkt(ik woon er zelf ook). btw ik kocht zelf eerst ook altijd bij klaucke, maar na een paar keer behoorlijk afgezet te zijn kom ik er niet meer.
Ben het helemaal met Klontje eens. Het zou een post van mijzelf kunnen zijn..
Kwam eerst ook bij Klaucke, was wel tevreden, maar toen ik eens bij Egberts ging kijken, toen merkte ik dat er wel erg veel verschil zit in beide winkels (ten gunste van Egberts overigens..). Dan vooral qua deskundigheid, uitstraling winkel noem maar op
-
fizik
- Forum-lid
fizik
08 jan 2009 20:47
ingmarb schreef:kh bikes staphorst!! ook erg goed
+1 Klaas (Klaas Hattem bikes) woont bij mij om de hoek. Erg goede FM. Klein pand. Weet waar hij het over heeft. Heeft Cube, Cervelo, Look, Colnago, Wilier en Isaac staan. Is wellicht wel een eindje rijden voor je.
-
xiphiuz
- Forum-lid
xiphiuz
08 sep 2009 23:55
Nog meer goede fietsenmakers?
Ik hoor ook goede dingen over Weerman fietsen in Wolvega (das ook het Noorden hè
)
-
andrew
- Forum-lid
andrew
09 sep 2009 00:20
meindert is best goed ! veel wilier ,pina, wel veel haast dat is wel eens jammer!
windrijder
-
j-racer
- Forum-lid
j-racer
09 sep 2009 02:22
Kleijberg Tweewielers in Diever.
Kan heel veel leveren, heeft alleen niet altijd heel veel staan.
Is iig dealer voor Giant, Merida, Santos en kan sinds kort ook via Veltec leveren, dus Concorde, Wilier, BMC, Cervelo.
Bikelife in Roden?
Bikes4you in Emmen?
-
ajhoff
- Forum-lid
ajhoff
09 sep 2009 13:24
Heb goede ervaring met Belga Groningen. Ruime keus en vriendelijk en deskundig personeel. Prijzen vallen mee.
-
eelcoz
eelcoz
09 sep 2009 13:26
Het is natuurlijk ook afhankelijk van welk merk je zoekt. Ik ben afgelopen weekend ook bij Meindert in Leeuwarden geweest. Hij heeft veel merken en lijkt me erg deskundig, maar eigenlijk was Specialized het enige merk dat ik interessant vond. Bij CycleTrend hebben ze bijv. ook Cube, Stevens en Cannondale, dus ga ik waarschijnlijk toch m'n nieuwe fiets daar kopen.