Geplaatst: 21 jan 2008 14:08
[quote="lior63"]
Het prestatieverhogende zit dus gewoon tussen de oren.
Dat blijkt uit wel uit een aantal psychologische studies waar een groep herbalifeproducten kreeg, en een controllegroepgroep nepproducten in een herbalifeverpakking. Er was geen verschil. Uit diezelfde studie bleek wel dat naarmate de producten duurder werden, de gebruiker de neiging had meer resultaat toe te kennen aan het product; dat heet het zelfrechtvaardigingseffect.
Eli[/quote]
Dat geldt voor meer producten. Fietsen bijvoorbeeld....
Het prestatieverhogende zit dus gewoon tussen de oren.
Dat blijkt uit wel uit een aantal psychologische studies waar een groep herbalifeproducten kreeg, en een controllegroepgroep nepproducten in een herbalifeverpakking. Er was geen verschil. Uit diezelfde studie bleek wel dat naarmate de producten duurder werden, de gebruiker de neiging had meer resultaat toe te kennen aan het product; dat heet het zelfrechtvaardigingseffect.
Eli[/quote]
Dat geldt voor meer producten. Fietsen bijvoorbeeld....