Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Januari

sparrownl
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mar 2007 19:41

sparrownl 06 jan 2008 11:03

[quote="Scepticus"]Zou iemand dat mode stukje voor mij even op scanner kunnen gooien trouwens? :D[/quote]

Er ligt vast nog wel een los exemplaar in de kiosk ;)
Happy are those who dream dreams
and are willing to pay the price to see them come true

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 07 jan 2008 17:32

En het verbaast mij dat Casati (we are not worthy, we are not worthy...) alweer in de koopgids ontbreekt...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

maranello
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 jul 2007 17:08

maranello 07 jan 2008 18:12

Wat mij opgevallen is in de koopgids race 2008 is dat bij de huidige racefietsen de kleurcombinatie rood en/of zwart en/of wit overheerst. Sommigen daarvan zijn erg fraai van design (Kuota Kredo, Wilier Cento en de Sensa Toscana ES ook), een enkele fiets is minder geslaagd (Gazelle V.6).

Vroeger waren Gazelle en Batavus toch "de" echte Nederlandse merken, tegenwoordig zijn ze wat mij betreft echt ingehaald door Concorde (mooie designs), Jan Jansen (veel keuze) en Sensa (goede prijs-kwaliteit). Gaat daar met de sponsoring van de Raboploeg vanaf 2009(door Gazelle) nog verandering in komen ?

Een ding is ook in 2008 zeker: voor iedere wielrenner is er met elk budget naar gelang het gebruiksdoel wel iets passends te vinden.
"Het mooiste van individueel tijdrijden vind ik dat je altijd je EIGEN tempo kunt bepalen"

coen
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 17 mar 2005 21:18

coen 10 jan 2008 22:15

Verbaasde me er wel een beetje over dat bij In en Uit stond dat dichte handschoenen in waren en dat het op hetzelfde moment de homepage van datzelfde fietsblad wordt verwezen naar een fabrikant met hele mooie modelletjes.... Als toeval niet bestaat ;-)
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3

bartcardi
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 sep 2007 01:11

bartcardi 11 jan 2008 09:46

Welke fietsen zitten in deze test?

"Uit het enorme aanbod voor 2008 kozen we vijf nieuwe racefietsen voor onze test. Het blijken vijf mooie deals met elk hun unieke kenmerken: snel, betaalbaar, met uitstraling, comfortabel of op maat. Het is maar wat je wilt."

rijden_
Forum-lid
Berichten: 270
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

rijden_ 11 jan 2008 19:10

...toeval bestaat natuurlijk niet... en ach, als je denkt dat dichte h'schoenen 'uit' zijn trek je ze niet aan. En beschouw het stukje op de homepage maar als verwijzing, service. Betaald is er zeker niet voor!
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....

Plaats reactie