Drenthe
Assen is wat mij betreft ook een prima vertrekpunt en kan ook zowel op verhard als onverhard terrein uit de voeten. Afstand maakt mij ook niet zoveel uit.
-
- Forum-lid
Hier nog een Drent, van oorsprong Westlander.
Morgen, zaterdag 26 juli, is de Stellingwerftocht, georganiseerd door toerfietsclub 't Kamrad uit Assen. Starten is mogelijk vanuit Rolde of Appelscha. Afstanden: 100 en 150 kilometer.
Wij starten morgen rond 8.00 uur vanuit Rolde, bij het Stationskoffiehuis.
De route gaat een stukje door Friesland.
Iets voor de andere Drentenaren hier???
Groeten van Berend Botje
Morgen, zaterdag 26 juli, is de Stellingwerftocht, georganiseerd door toerfietsclub 't Kamrad uit Assen. Starten is mogelijk vanuit Rolde of Appelscha. Afstanden: 100 en 150 kilometer.
Wij starten morgen rond 8.00 uur vanuit Rolde, bij het Stationskoffiehuis.
De route gaat een stukje door Friesland.
Iets voor de andere Drentenaren hier???
Groeten van Berend Botje
Heb de 150 kilometer wel eens gereden aan de hand van een GPS bestand. Het is wel een leuk rondje. Weet nog niet wat ik zelf morgen ga doen. Op de mountainbike via het Fochteloerveen naar Appelscha om daar de routes van Appelscha en Diever te rijden of de Stellingwerftocht. Ga er nog maar eens een nachtje over slapen.
-
- Forum-lid
en hier nog een emmenaar!!
-
- Forum-lid
Zaterdag 30 augustus is er een Districtsdag voor de noordelijke drie provincies van de NTFU. Opstapplaatsen: Norg, Borger, Kropswolde en Heerenveen, langste afstand 100 kilometer.
Wij vertrekken met een groep om 8.30 uur vanuit Kropswolde (aan het Zuidlaardermeer, grens Drenthe/Groningen).
Zijn er liefhebbers?
Wij vertrekken met een groep om 8.30 uur vanuit Kropswolde (aan het Zuidlaardermeer, grens Drenthe/Groningen).
Zijn er liefhebbers?
-
- Forum-lid
Hier ook nog een Drentse fietser. Geboren in Diever en nu woonachtig in Hoogeveen. En lid van de Peddelaars uiteraard!!
http://www.band-whatsup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Kun je net zo goed fietsen als drummen???
-
- Forum-lid
Tja dat is moeilijk te vergelijken.... Ik weet niet of ik het beide even goed kan, maar het zijn in ieder geval wel twee prachthobby's, die ik beide heel graag doe..
http://www.band-whatsup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Je kunt in ieder geval dit weekend op zaterdag bij ons komen fietsen in Zuidlaren: Rondje Hoogeland, starten vanaf 8.00 uur voor 75 of 150 kilometer.
Zie www.dobberieders.nl...
Zie www.dobberieders.nl...