Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Je grootste irritatie??

noppie
Forum-lid

noppie 10 dec 2007 00:56

[quote="Dual"]Misschien moet Noppie gewoon weer een keertje mee (samen met Trudie en BR) om een eindje tegen de wind in te rammen, koffie in de torpedoloods en dan zijn volgens mij, al zijn irritaties weer over..[/quote]

Big Rosa laat zich niet meer zien op het forum sinds het gewijzigd is. Waarschijnlijk is het een beetje ingewikkeld voor hem geworden.

@Zorro, Ik zit al een poosje op dit forum, mijn post zitten al boven de 1000 zoals je kunt zien. Een ik blijf hier lekker rond dollen, lekker puhh. And don't worry be happy.:D
kiekeboe

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 10 dec 2007 16:06

wat mij irriteert is het riempje van mijn helm, midden onder mijn kin, af en toe de binnenkant van mijn rechterlies (waarschijnlijk zit ik toch iets asymmetrisch op mijn fiets), en het tikken van het veel te grote ritshangertje van mijn wintervest tegen mijn helmriempje.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

campaioen
Forum-lid

campaioen 10 dec 2007 16:11

wat mij trouwens ook irriteert is de irritantie pagina op nos teletekst. Pagina 316 om precies te zijn. Moet je maar eens lezen, das echt hilarisch! :P
no pain no gain

kim
Forum-lid

kim 10 dec 2007 16:23

[quote="campaioen"]ik irriteer me de laatste tijd aan rasmussen, die a la geert wilders, met oneliners de pers probeert te halen.... nu weer over het feit dat breukink wilde dat hij zou falen in de tour....... anders had breukink hem natuurlijk nooit meegenomen. Aangezien van te voren al duidelijk was dat rasmussen niet helemaal eerlijk was geweest, was dat een prima aanleiding geweest om rasmussen weg te mieteren.[/quote]

ik sluit me hierbij aan
ben dat gezeur ook beu

Wordt tijd dat ze gaan trainen oh het is al december, dus mogen de heren zo weer aan de bak:-)
Jan Ullrich !

monique
Forum-lid

monique 10 dec 2007 16:26

[quote="kim"][quote="campaioen"]ik irriteer me de laatste tijd aan rasmussen, die a la geert wilders, met oneliners de pers probeert te halen.... nu weer over het feit dat breukink wilde dat hij zou falen in de tour....... anders had breukink hem natuurlijk nooit meegenomen. Aangezien van te voren al duidelijk was dat rasmussen niet helemaal eerlijk was geweest, was dat een prima aanleiding geweest om rasmussen weg te mieteren.[/quote]

ik sluit me hierbij aan
ben dat gezeur ook beu

Wordt tijd dat ze gaan trainen oh het is al december, dus mogen de heren zo weer aan de bak:-)
[/quote]

Wie is Rasmusje eigenlijk?
:p

corniel
Forum-lid HC

corniel 10 dec 2007 16:56

Irriteren?! Ik glimlach, voorals anderen zich openlijk irriteren... (en soms stiekum aan de domheid van de mensheid in zijn algemeenheid, en die van mijzelf in het bijzonder)

monique
Forum-lid

monique 10 dec 2007 17:06

[quote="Corniel"]Irriteren?! Ik glimlach, voorals anderen zich openlijk irriteren... (en soms stiekum aan de domheid van de mensheid in zijn algemeenheid, en die van mijzelf in het bijzonder)[/quote]

U spreekt wartaal

:rolleye:

nelis
Forum-lid

nelis 10 dec 2007 17:27

@ monique is dat jou tatoo op je avatar?
STEVENS SCF 2 ULTEGRA

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 dec 2007 19:05

[quote="Nelis"]@ monique is dat jou tatoo op je avatar?[/quote]

Hoezo? Irriteer je je eraan? :D :p
Less is bore

moustache
Forum-lid

moustache 10 dec 2007 19:19

Wat me irriteert? Slecht Nederlands :D

In de Nederlandse taal is het namelijk zo:

Je irriteert je.

of...

Je ergert je ergens aan.

Dus niet: "ik irriteer me aan...."

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 10 dec 2007 19:55

[quote="Moustache"]
Je irriteert je.
[/quote]

Iets irriteert je.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

henkv
Forum-lid
Contact

henkv 10 dec 2007 20:16

Ik irriteer me aan de tacx-fortius. Zo snel ik bergop ga in 'n real video is het alsof ik in 'n hakmolen zit. Rondtrappen is er niet meer bij. Ik woon aan een weg die over 12km 4% loopt dus niemand hoeft mij te vertellen hoe het zou moeten voelen maar dit is gewoon k*t. Met of zonder calibratie, ik word er gek van. Maar ja, dat mag niet van gastheerg dus ga ik maar weer rondjes in het velodrome rijden. Mocht iemand 'n optie hebben dan irriteer ik mij daar zeker niet aan!
Mijn trainingen op bikeplanner.com

Plaats reactie