Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
[quote="GastheerG"]@Noppie: Ja de AGR moet je zeker een keer gereden hebben maar dat geldt ook voor Parijs Roubaix om maar wat te noemen!
[/quote]
Nou, daar ben ik het niet mee eens, Parijs Roubaix heeft mij teveel kasseien, daarmee gaat je fiets naar de klote. Voor mij dus geen Parijs Roubaix.
[/quote]
Nou, daar ben ik het niet mee eens, Parijs Roubaix heeft mij teveel kasseien, daarmee gaat je fiets naar de klote. Voor mij dus geen Parijs Roubaix.
kiekeboe
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Noppie"] Parijs Roubaix heeft mij teveel kasseien, daarmee gaat je fiets naar de klote..[/quote]
Onzin. De huidige fietsen kunnen daar prima tegen. Zeg dan gewoon net als ik dat je een gruwelijke hekel aan kasseien hebt en dat die dingen alleen geschikt zijn voor paard&wagen.
Onzin. De huidige fietsen kunnen daar prima tegen. Zeg dan gewoon net als ik dat je een gruwelijke hekel aan kasseien hebt en dat die dingen alleen geschikt zijn voor paard&wagen.
Less is bore
Is er een vergelijkbaar alternatief rond die datum? Is er iemand die alle data van alle klassiekers bij de hand heeft en dat even bij toertochten wil posten? misschien sticky houden!
vond de cauberg op lopen ook wel erg dramatisch, en dan moet je ook nog je die tent in om je zooi in te leveren! Erg jammer, want de tocht zelf is erg leuk.
vond de cauberg op lopen ook wel erg dramatisch, en dan moet je ook nog je die tent in om je zooi in te leveren! Erg jammer, want de tocht zelf is erg leuk.
-
- Forum-lid HC
[quote="IBAN"]Is er een vergelijkbaar alternatief rond die datum? Is er iemand die alle data van alle klassiekers bij de hand heeft en dat even bij toertochten wil posten? misschien sticky houden!
vond de cauberg op lopen ook wel erg dramatisch, en dan moet je ook nog je die tent in om je zooi in te leveren! Erg jammer, want de tocht zelf is erg leuk.[/quote]
Even zoekfunctie en http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=18814
vond de cauberg op lopen ook wel erg dramatisch, en dan moet je ook nog je die tent in om je zooi in te leveren! Erg jammer, want de tocht zelf is erg leuk.[/quote]
Even zoekfunctie en http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=18814
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze wordt ook goed bijgehouden:
http://www.wielertoerist.nl/phpBB3/view ... =18&t=2699
[quote="IBAN"], en dan moet je ook nog je die tent in om je zooi in te leveren! Erg jammer, want de tocht zelf is erg leuk.[/quote]
Klopt, dat van die tent is erg onhandig. Ik kom daar om te fietsen, die tent is alleen maar ballast.
http://www.wielertoerist.nl/phpBB3/view ... =18&t=2699
[quote="IBAN"], en dan moet je ook nog je die tent in om je zooi in te leveren! Erg jammer, want de tocht zelf is erg leuk.[/quote]
Klopt, dat van die tent is erg onhandig. Ik kom daar om te fietsen, die tent is alleen maar ballast.
Less is bore
Ik denk eraan om een Garmin te kopen en op de dag daarna gewoon zelf de tocht te rijden met wat mensen. De AGR routes van de afgelopen jaren kun je gewoon van diverse sites af trekken. Veel minder druk en ik stop wel ff bij een café om mijn bidons bij te vullen.
[quote="havana"]Ik denk eraan om een Garmin te kopen en op de dag daarna gewoon zelf de tocht te rijden met wat mensen. De AGR routes van de afgelopen jaren kun je gewoon van diverse sites af trekken. Veel minder druk en ik stop wel ff bij een café om mijn bidons bij te vullen.[/quote]
Zal lastig worden met al die profs op het parcours ben ik bang!
Zal lastig worden met al die profs op het parcours ben ik bang!
-
- Forum-lid
is Limburg's Mooiste geen goed alternatief?
De bijnaam van Limburgs Mooiste is Limburgs Drukste.
Enough said. Je moet echt vroeg (of heel laat) starten wil je niet in de drukte rijden. Daardoor word je dus - net als bij de AGR - min of meer gedwongen om voor te overnachten.
Organisatie is een stuk beter, met dank aan de finish in Landgraaf. Uitpijling vond ik vorig jaar erg matig, bevoorrading was over het algemeen prima maar dat mag ook wel voor 18 euro.
Voor 2008 staat deze tocht niet op mijn programma (deed in 2007 en 2006 wel mee).
Enough said. Je moet echt vroeg (of heel laat) starten wil je niet in de drukte rijden. Daardoor word je dus - net als bij de AGR - min of meer gedwongen om voor te overnachten.
Organisatie is een stuk beter, met dank aan de finish in Landgraaf. Uitpijling vond ik vorig jaar erg matig, bevoorrading was over het algemeen prima maar dat mag ook wel voor 18 euro.
Voor 2008 staat deze tocht niet op mijn programma (deed in 2007 en 2006 wel mee).
-
- Forum-lid HC
Heb vorig jaar beide tochten gereden, beide keren de 250 km.
Bij de AGR 's morgens om half zeven gestart en tegen vieren gefinished, was best wel druk maar nooit echt hinderlijk. Ik heb overal naar boven kunnen fietsen, op de Keutenberg was het zelfs stil.
Alleen de finish was heel slecht geregeld, gewoon de inleverplek van de chip 2 kilometer verder en het probleem is opgelost!
LM was zeker goed te doen qua drukte, ook weer half zeven gestart.
Ik zou niet weten waarom je daar moet overnachten, kom zelf ook uit de Randstad, dus ook 2 uur sturen! Als je Waalse Pijl wil rijden (wat ik ook doe) moet je nog vroeger je nest uit.
Nou, dat moet je er maar voor over hebben!
Bij de AGR 's morgens om half zeven gestart en tegen vieren gefinished, was best wel druk maar nooit echt hinderlijk. Ik heb overal naar boven kunnen fietsen, op de Keutenberg was het zelfs stil.
Alleen de finish was heel slecht geregeld, gewoon de inleverplek van de chip 2 kilometer verder en het probleem is opgelost!
LM was zeker goed te doen qua drukte, ook weer half zeven gestart.
Ik zou niet weten waarom je daar moet overnachten, kom zelf ook uit de Randstad, dus ook 2 uur sturen! Als je Waalse Pijl wil rijden (wat ik ook doe) moet je nog vroeger je nest uit.
Nou, dat moet je er maar voor over hebben!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!